Egy megcsúszást bárki képes megfogni?
Értem ezt olyan esetekre, ahol az autó hátsókerék-hajtású és egy kanyarban vizes úton megindul a hátulja; nem nagy sebességnél, vagy akár egy körforgalomból kijövet.
Aki autót vezet az megtud ennyit oldani, vagy nem éppen magától értetődő.
És legyen szó mondjuk régebbi autóról, amikben semmi elektronika nincs, csak a sofőr, nem egy új kiadású kocsi.










Gondolom nem voltál még vezetéstechnikai tréningen. nekem a munkáltatóm évente ad rá ingyenesen lehetőséget. Nem kötelező, de én mindig élek a lehetőséggel. Tanulságos a dolog.
Abszolút tanulható, begyakorolható a folyamat, amikor a vizes műgyanta pályán a rántópadon kirántják alólad a hátsó tengelyt. Viszont elsőre az akár már több évtizede vezető, magukat nagyon jó sofőrnek tartó delikvensek nagyon meg szoktak lepődni, mert nem olyan egyszerű a dolog, mint a számítógépes játékoknál.
Szóval átlagos sofőrnél, ráadásul ESP nélküli hátsó kerekes autónál nagy szerencse kell hozzá, hogy élesben elsőre összejöjjön.






























Nem bárki, nem bármilyen csúszást, de meg lehet fogni.
Ha van rutinod, azonnal reagálsz, megfelelő módon, akkor van esélyed.
A szoci autók korában telente gyakori volt, hogy csúszkált a feneke,volt alkalom gyakorolni.
Aztán van amit senki sem fog meg, pl tükör jégen, mert egyszerűen nulla a tapadás, mindegy mit csinálsz.





Egy hátsó kitörést a sofőrök néhány százaléka tud csak megfogni.
Ebben egy sincs azok közül, akik beláthatatlan kanyarban előznek, es 150-nél a seggedben vonatoznak 2 méterre.
Aki tisztában van az autó képességeivel és viselkedésével, es jók a reflexei, az megfogja. De ismétlem nagyon ritka az ilyen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!