Mennyivel kerülne többe egy kocsi ha rozsdamentes acélból csinálnák?
Nem sokkal lenne az drágább amikor kész a kaszni , belemártanák és horganyoznák.
Csak hát verseny van és mindegyik próbálja olcsóbban előállítani mint a többi.
Lehetne például úgy is gyártani a motort is hogy ne kelljen vezérmű szettet cserélni.
Csak ahhoz több fogaskerék kellene , ami drágitaná .
Például a kamion motorokban nem kell sose vezérlés szíjat cserélni, mert nincs benne.
A vastelepen a sima lemez és a rozsdamentes acél között nem 5% az árkülönbség. Új alapanyagként sem csak ennyi! Nálunk pl az acélhulladékot 43Ft/kg áron veszik át. A rozsdamentest 300-ért. Tehát van egy laza 7-szeres árszorzó.
Ezen kívül nehezebb drágább a feldolgozása. Nehezebb hegeszteni, festeni. Valamivel nehezebb is a sima acélnál. Akkor már az alumíniumnak több értelme lenne.
Jó, egy autó nem csak vázból és karosszériából áll. De egy 10 milliós autó RM-ből lenne legalább 25-30 sacc/kb.
"Nem sokkal lenne az drágább amikor kész a kaszni , belemártanák és horganyoznák."
Láthatólag fogalmad sincs, hogy néz ki egy autó!
"A rozsdamentes acél, meg a krómmal bevont acél két teljesen különbözö dolog." - Nyilván. Kifejtenéd bővebben, hogy kapcsolódik a témához a krómmal bevont acél?
"A rozsdamentes acél nem egy kis króm." -Akkor mi? Amennyire én tudom kb 10% króm az acélhoz. Légy szíves mond el, hogy akkor mi
#2 Az hogy jött ki nálad, hogy nehezebb az acélnál? forrást linkelnél?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!