Miért divat minden ritkább autót lerohasztani egy átlas suw szintre?
Az elektromos mustang olyan mint egy tiguan, mustang stílusú hátó lámpákkal, a ferrari is elkezdett valami ratyit csinálni, ami szinte mazda CX 30, más most nem ugrik be, de szerintem sok ilyen van.
Ez miért jó?
Az puffogás, hogy ha valaki nem bólogat, hanem eltérő véleménye van?
Érdekes hozzáállás.
ja, gondolom akkor nem nem 10-es és korábbi voltál.
Egyébként de, kérdés. Komolyan érdekel a háttere.
Egy kommersz meg közép kategóriánál reálisnak látom a trendet, hogy limuzinból és kombiból elmentek az X5, és Q5/Q7 felé.
Viszont számora irreálisnak tűnik ezt levetíteni pl. a ferrarira, akik eddig az pl. olajmágnásoknak gyártottak dubajba.
Mi értelme lenne a ferrari vagy mustang részéről kiadni a 92. ugyanúgy kinéző, 3 alkatrész változott modellt?
Aki egy Mustangot szeretne az a gyorsaság miatt szeretné (vagy nagyítónak). Meg tudja venni 70es évektől bármelyik használtat, és pár komfortelektronikán, valamint fogyasztáson túl ugyanazt nyújtja
Vagy azért, mert szereti az érzést, amikor a még üresben is megremeg a V8-tól a kaszni.
Igen, és mustangból a 70-es évekbeliből a gyári állapotú olyan ritka, hogy sokkal megfizethetetlenebb, mint egy mostani, az elektromos előtti.
De mivel eleve kevés van, nem juthat mindenkinek, és nem is feltétlenül akar mindenki öreget. Van akinek újra van igénye, de bevált modellből.
A szüleim pl. pont ilyenek. Bejött nekik 90-ben egy márka, egy típusa, azóta csak azt hajlandóak újban venni, már a 4.-et fogyasztják (persze nem ebben a kategóriában).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!