Miért divat minden ritkább autót lerohasztani egy átlas suw szintre?
Az elektromos mustang olyan mint egy tiguan, mustang stílusú hátó lámpákkal, a ferrari is elkezdett valami ratyit csinálni, ami szinte mazda CX 30, más most nem ugrik be, de szerintem sok ilyen van.
Ez miért jó?
Az autógyártók folyamatosan közvélemény kutatnak, elemzik a piacokat.
Jelenleg és egy darabig az fog tudni kocsit venni aki suvot akar. A családapák. Leszámítva az munkaautókat az autógyártók a 30-50 éves férfiaknak gyártanak autókat, vagy fiatal feleségeiknek (i3, A merci, A2 audi), esetleg feleségeiknek akik anyák (smax, sharan, stb egyterűek).
Szomorú, de az hogy mi 3. tulajként mit szeretnénk majd 15 év múlva, senkit nem érdekel.
De, hogy láss ellenpéldát, a Toyota Prius egy családi csapotthátúból (gen2,3), haszontalan sportautó lett 0 csomagtartóval, főleg a 2023as modell
5 de ezek az autók korábban sem a családapáknak készültek.
6 Tompikának van joga kérdezni, akkor is, ha sosem fog venni ilyet, és még akkor is ha ez az irigy a büdösposztkommunistaproliknak nem tetszik akkor is. :)
Kijózanodtál már a kevertből, vagy még másnapos vagy? 😂
Dehogynem, kapuzáró családapáknak.
Nagyon kevés olyan gyár van ami nem nekik készít személyautót.
Szerinted hány huszonéves tudott venni új Ferrarit? A BMW is családapák autója, aztán 300e km után már a 18-30 éves rajok veszik mint kotla.
A suv kényelmes, mert jobban látsz, illetve ebben a korban ami számít, könnyebb a térdednek.
Jó, de egyrészt a mustang ezután sem az átlag családapa autója lesz szerintem. A ferrari meg más dimmenzió. Szerintem normál német mérnök családapuka se fizeti meg, hanem milliomospalánták, akik ebbe születnek.
A mustang V8 talán még jobb árban is volt mint egy 5-ös BMW-ben egy V8. Ez nem olyan elérhetetlen.
Viszont akit láttam ilyen kapuzárás előtti fickót, az is corvette-te kabrióval száguldozott, gondolom ettől érezte menőnek magát, nem attól, hogy alárakjanak egy mustanglámpás tiguant.
Vagy egy ágaskodó lovas mazdát.
Kicsit nekem olyan érzésem lenne ezzel, pl. ha 10 év múlva egy kereskedő ilyet akarna tukmálni, mintha nagygombos telefont nyomatnák, meg a karhosszabbítót, hogy ne kelljen hajolnom a szemétért.
Mert erre van igény.
Én sem szeretem a SUV-ot, az egyik legértelmetlenebb kategória szerintem. De az egységsugarú autósnak most ez kell, ezétr ezt gyártják. Ennyi, piacgazdaság, nincs ebben semmi bonyolult.
8 ez nem kérdés. Nyilván erre van igény, teljesen mindegy milyen okokból, erre vannak a tömegautók.
De a fent említett autók eleve korábban sem Átlag Áronnak voltak kitalálva.
Ilyen alapon akkor korábban, a 80-as években, amikor minden családos kombit esetleg terepjárót vett (na nem a szocializmusban), akkor ferrari terepjárót, meg kombi ferrarit kellett volna építeni. Mégsem tették.
Csak a 2000-es években pl. a porsche kezdte el a hülyeséget a Cayenne-nel.
Egyébként sem látok németeknél sem átlag mérökapukákat ilyenekkel szaladgálni. Inkább Tiguan és X5 (és hasonlók) a tehetősebbeknek, opel és társai az átlagnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!