Volksvagen Phaeton 5.0 V10 kocsi kigyullad chek engine lámpa meg rángat ha padlózom neki gázt 50 felett mi baj lehet ?
múlt héten vettem meg ezt a kis v10 szörnyeteget tudtam hogy kell majd rá költeni monta eladó hogy foglalkozos autó de mondta hogy légrugo meg váltó rendbe az volt lényeg azok a drágák klima is hűt hidegen stb
viszont amikor elvitt ő próba körre melette ültem ő vezetett akkor nem volt ilyet én most kb 80 km mentem vele és most ha nyomom nerki padlóba akkor rángat meg check engine lámpa is ég meg néha nehezen indul el van hogy 10 másodperc de nem mindig szerelőm akihez hordtgam az előző kocsimn azt mondta ő nem mer hozzányúlni mert nagyon le kell szedi elejét sxtb és bonyolult csak hát igxy valami szerelőnmek csak kéne látnia mert nem tudom élvezni igy a gépet akitől vettem az meg nem veszi fel telefont és 200 km re van nem tudom nála mé nem csinálta
Mindenesetre, ha teljesen nyitott folytószelepnél rángat, akkor én a gyujtáshibával kezdeném a keresést.
Érdemes lenne akár venni vagy Kínából rendelni egy OBDII hibaolvasót. Hátha a kompjuter megmondja, hogy melyik hengerben van égéskimaradás. Akkor egy kis cserélgetéssel át lehet vinni a hibát egy másik hengerbe és kiderülne, hogy gyertya kábel vagy trafó. Mert egy 10 hengeres motornál nem volna olcsó a teljes gyujtásrendszer kicserélése, pláne ha utólag kiderül, hogy nem is abban van a hiba.
Párezer forintnál kezdődnek az árak:
vidd el a muhelypornoba, ingyen meglesz a vizsgalat.
nemhittem volna, hogy tényleg megveszed ezt a fostalicskat.
#22 Ez dizelmotor, hengerenkent kulon nagynyomasu szivattyuval ami az injektorba van epitve. Nincs se gyujtas, se gyertya se gyujtokabel/trafo. Tovabba a gazpedal is elektromos, hiaba padlozza, ha valami gond van nem fog teljesen kinyitni a folytoszelep.
Sajnos ha a PD elemes dizel rangat nem valoszinu hogy egyszeru a problema. Elkepzelheto hogy egy vagy tobb PD elem 10 darab van az autoban) szarakszik. Vagy turbo nyomas szabalyzo esetleg turbo problema. Mindegyik egyenkent kozeliti egy havi fizetesed.
#26
"Ez dizelmotor, hengerenkent kulon nagynyomasu szivattyuval ami az injektorba van epitve."
Akkor hülyeség (vagy legalábbis nem releváns), ami írtam. És piszkosul ráfázott a kérdező. Egy modern dízelt nem fog a haverjával megjavítani. Egy benzinesnél még lett volna esély némi eredményre.
"ne hasonltsuk audi a3t egy ilyen luxus autóhoz mint ami az enyém az inkább audi a8 csak volksvagen"
Abban igazad van, hogy a Phaeton-t házon belül az A8 riválisának szánták, csak a piac beigazolta, hogy a kutyának nem kell egy bizonyos ár felett VW logós luxusautó. Így az egyik legnagyobb bukása volt a VW-nek ez a modell!
Abban is igazad van, hogy egy A3 fasorban sincs, A8-hoz képest, de te meg egy álmodozó vagy.
Nekem például egyik álmom, hogy veszek egy Porsche-t, meg is tehetném, hogy vegyek egy relatíve idősebb modellt, Panamera, Boxster, de fórumokat olvastam, utánnanéztem, és ésszerűen megállapítottam, hogy olyan horror a fenntartása ezekenek az autóknak amit én jelenleg nem engedhetek meg magamnak.
Még egy sztori, van egy gumis akihez rendszeresen járok, ő mesélte, hogy beállított hozzá egy tag egy relatíve fiatal BMW X5-el, és használt gumit akart rá venni, mert nem volt annyi pénze se, hogy egy garnitúra legalább Laufen vagy valami xar új kínai gumit vegyen rá.
Szóval lehet itt urizálni, ha van mire, ha viszont nincs miből, akkor csak magadat szivatod, és a szerelők is csak körberöhögnek és pont az a réteg akit célzol vele, fog egyből lepattanni rólad, amikor látja, hogy igazából nincs is pénzed.
Volt egy hip-hop dalszöveg ezzel kapcsolatban:
"Mögöttem nincsen díszlet, nem félek, hogy rámborul"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!