Volksvagen Phaeton 5.0 V10 kocsi kigyullad chek engine lámpa meg rángat ha padlózom neki gázt 50 felett mi baj lehet ?
múlt héten vettem meg ezt a kis v10 szörnyeteget tudtam hogy kell majd rá költeni monta eladó hogy foglalkozos autó de mondta hogy légrugo meg váltó rendbe az volt lényeg azok a drágák klima is hűt hidegen stb
viszont amikor elvitt ő próba körre melette ültem ő vezetett akkor nem volt ilyet én most kb 80 km mentem vele és most ha nyomom nerki padlóba akkor rángat meg check engine lámpa is ég meg néha nehezen indul el van hogy 10 másodperc de nem mindig szerelőm akihez hordtgam az előző kocsimn azt mondta ő nem mer hozzányúlni mert nagyon le kell szedi elejét sxtb és bonyolult csak hát igxy valami szerelőnmek csak kéne látnia mert nem tudom élvezni igy a gépet akitől vettem az meg nem veszi fel telefont és 200 km re van nem tudom nála mé nem csinálta
" 60 ezret se elkölteni ilyenre azért van a szerelő mit olvasgassak én ki belőle"
Akkor miert nem olvasta ki a szerelod?
"tehát ezt javitani kell"
Ha értelmes pénzért javítható lenne, akkor az előző tulaj, akinek bőven volt ideje felmérni a hibát, megjavíttatta volna. Ehelyett kitörölte a hibát és tudta, hogy hogyan kell óvatoskodni vele, hogy egy ideig ne jöjjön újra elő.
Ezért nagyon valószínű, hogy reménytelen. Így jártál.
amatőr szerelő ez látszik rajta nem láttott még komoly gépet csak itt az ilyen olcso autókat tudja szervizgelgetni nem szakértő ez már kikorosodott
elviszme majd normálisabb helyre nagyvárosba ahol értenek is a géphez ahol nem csak suzukikat stb javitgatnak
Amúgy ha jól értem te linkelted az Audi 4.2 V6-ot is, amihez szintén hozzászóltam.
Az a baj, hogy a kettőből még akkoris az Audi lett volna a jobb választás.
Bár egyiket sem tudod fenntartani, az legalább egy drága, de relatíve jó konstrukció, ez az autó egy totál zsákutca.
Tudom akkor azt írtad lenézed a kis prémium autókat, pedig ebből a pénzből amit erre a xarra elvertél lehetne, egy szolíd Audi A3-asod, ugyan nem bitang motoros, de megbízható.
Feltételezem, hogy csajoknak akarsz villogni, annak a rétegnek akinek ez számít totál mindegy 1.6 vagy 4.2 úgyis 8 bites lövése sincs a műszaki dolgokról, a lényeg, hogy a starbucks pohárral a kezében a Michael Kors órával a kezén letudja fényképezni az Audi logót a kormányon.
hát figyelj én az audira is rápróbáltam de aki felvette telefont nem volt meggyőző! ott valami baj volt
az ilyen audi a3 ilyenek sajnos nem jönnek be nekem az nem prémium igazából csak ilyen belépő szint az igazi komoly gépek az a5től indulnak felfele bmw is 5 , stb na merg nem ilyen kis motorok stb az gagyi egy igazi prémium mint ez abba nagy motor kell legalább 3 ezres meg legalább 300 lóerő de minél feljebb a csajok meg ha nem is tudják egyből ránézésre de lmondja neki ember akkor tudják meg azért ne hasonltsuk audi a3t egy ilyen luxus autóhoz mint ami az enyém az inkább audi a8 csak volksvagen
nem tudni mi a gondja majd kiderül mire elég a fizetésem ha egy havi nem elég majd spórolgatok rá
Remeljuk nincs komoly baja, de sajnos szamitani lehet akar 500 ezres vagy 1 millios (bagy tobb) koltsegre.
Majd ha kiderul, ird le ide mi volt, en kivancsi vagyok.
Sok szerencset az autohoz, amig nincs meg a hiba ne padlozgasd (en nem is hasznalnam), ne legyen nagyobb baj.
Utana meg elvezd ki, lehet hogy bele kell locsolnod 1 milliot, de ha jo lesz akkor vegul is 3 korul vettel egy komoly autot. Aminek a megbizhatosaga kerdeses, de legalabb ad valamit. A V10 TDI nem gyerekjatek, ha csak fel-egy evig tudod majd hasznalni talan akkor is megerte.
Jo autozast meg sikeres hibakeresest!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!