Hogy lehet, hogy a többi motoros sokkal gyorsabban veszi be a kanyarokat mint én, ha 6 éve motorozok?
És sajnos sok kanyarban így is sokszor bizonytalannak érzem a gépet.
Előre is köszönöm a válaszokat!
#9-10 Tán azt számít a motor tömege, hogy azzal meg kell tudni állni, kanyarodni is tudni kell vele, és nagyon nem úgy viselkedik egy 160-170kg-os motor fékezés vagy kanyar közben, mint egy 220-250kg-os motor, de ha ezt magyarázni kell egy motorosnak, akkor ott probléma van.
Az 500-as tökéletes agglomerációs közlekedésre. Mit jelent az egyáltalán, hogy városon kívül nem elég? Ezek mennek 180-at lazán, ha betoszod 180-al egy elnyújtott kanyarba azt esetleg kevesled? Ahhoz már tudni kellene motorozni. Egyenesben nyélen a 180-at kevesled? Miről beszélünk?
A kérdező meg akar tanulni rendesen uralni egy motort, láthatóan feltűnt neki és zavarja, hogy az átlaghoz képest ügyetlenebb, de nem baj persze támogassuk abban hogy vegyen R1-et, kb. nagyobb önszivatásba nem is lehetne belehajszolni, ráadásul ha nem sikerült 6év alatt a 250-es motorjával megtanulni kanyarodni, akkor az R1 egy fegyver a kezei alatt, ön és közveszélyes.
Nem véletlen van a szamárlétra. Egy 50-80lóerő közötti naked motor lenne a legjobb választás, de igazából ha egy 250-es motorral sem tudott megtanulni 6év alatt kanyarodni, akkor semmit nem ajánlanék neki, maximum hogy a jelelegi motorjával menjen el képzésekre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!