Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Igaz hogy a subaruk legendásan...

Igaz hogy a subaruk legendásan jól veszik a kanyarokat?Még a quattros audiknál is jobban?

Figyelt kérdés
Alacsonyra beépített kompakt boxermotor és szimmetrikus összkerékhajtás. Minden tesztben azt olvasom hogy nagyjából bármilyen tempóban át lehet vinni a subarukat élesebbnél élesebb kanyarokban mert nagyon magasan van a tapadási határuk és simán elfordulnak még a leglehetetlenebb helyeken is.

2020. júl. 29. 13:05
 1/10 anonim ***** válasza:
45%

Igaz.

Már csak a bmw jobb ettől.

2020. júl. 29. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Ja.. főleg a sok lemezfelnis 316 meg a húszdék... :D :D
2020. júl. 29. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
Régen igaz lehetett, az új Audikban (főleg a sportautókban, R8 és TT) viszont olyan fejlett menetstabilizátor tartozik a Quattrohoz, hogy lényegében lehetetlen kicsúszni vele.
2020. júl. 29. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
100%
Most ez troll kérdés amúgy? Csak mert ez a 2 autó a leghíresebb arról, hogy tolják az orruk. A Subarunak mentségére szóljon, hogy nem arra készült, hogy betonon forduljon, hanem, hogy murván és azt mindennél jobban tudja is. Ha betonra alakítják át, olyan gumit kap, akkor az elfordul, míg az Audi minden körülmények között darálja az első kerekeket. De ettől függetlenül ez a kettő a leghíresebb az orrtolásról. Szóval nem értem a kérdést. De, ha nem troll, akkor tessék, rövid válasz: nem, de az Audiknál jobban.
2020. júl. 29. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
80%

Épp ellenkezőleg, a régebbi Subaruk életveszélyesek tapasztalatlan sofőrnek, mert nagyon nehéz megtalálni vele a tapadási határt. Viszont ha elkezd csúszni, akkor nagyon nehéz megfogni.

Az Audik (gondolok itt 10-20 éves A4, A6 és A8-ra), nagyon nagy tempóra is képesek, olyanok a quattro miatt, mint a sínautó. Ha meg elkezdi tolni az orrát, akkor azt elég könnyú korrigálni: fékezel érzéssel (igen, kanyarban), emiatt a súlypont rámegy az első tengelyre. Sokkal kezelhetőbb bármelyik sofőr számára egy quattro Audi, mint egy hátsókerekes nagyon erős BMW vagy egy korai Subaru.

2020. júl. 29. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Audi meg a sportosság xd
2020. júl. 30. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Volt sportos audi.. S1-nek hívták a nyolcvanas években. :)
2020. júl. 31. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
7-es: igen ahogy sportautó az r8- is, de ettől függetlenül az Audi nem egy sportos márka mint pl a bömbi. Nagyon alulkormányzottak. Az a4 is meg a tt is nagyon messze vannak a sportosságtól...nem csak erő kell egy sportautóba,kell fútómű is meg nem árt ha érzel is a kormányon valamit.
2020. júl. 31. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
#5 Nem csak a súlypont miatt, hanem ha mert csökken a sebességed, csökken a gumi kúszási szöge, kisebb ívű kanyart tudsz bevenni kisodródás nélkül. Nem is értem honnan jön ez a kanyarban tilos fékezni dolog, túl nagyot nem szabad fékezni, mert akkor tapadást veszthetsz az igaz, de egyáltalán nem tilos fékezni ha túl nagy a tempó. Ez inkább valami boyracer városi "profisofőr" legenda.
2021. ápr. 5. 04:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

9es

Úgy ahogy írod. Én is számtalanszor mentettem már meg úgy a helyzetet, hogy rárugtam a fékre. Volt hogy korrigálni kellett kormánnyal emiatt, de azert van a kormány. De ez orrnehez autóknál jön be, BMW-nél pl tényleg nem mindig jo tipp a féket rúgdosni. 5 voltam

2021. ápr. 5. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!