A pótkeréken kell gumit cserélni, vagy nem olyan fontos?
A pótkerék csak arra való, hogy a legközelebbi gumisig valahogy eljuss vele. Gondolom nem fél Európán át a német autópályán szándékozol 250-nel száguldozni vele.
Nekem csak mankókerék van a csomagtartóban. Még ez is feláras volt, teljes értékű pótkerék nem is volt kérhető az autóhoz. Mankókerékből szerintem nincs is téli, vagy négyévszakos.
Az, hogy öreg a pótkerék, pont emiatt nem annyira számít. Ráadásul a csomagtartóban nap, UV, időjárás nem nagyon éri. Ha a nyomást tartja, nincs durván kirepedezve, akkor nem cserélném.
Én már láttam a cseh pályán döcögni mankó kerékkel autót.
Az a világ legidiótább autó tartozéka.
"Én már láttam a cseh pályán döcögni mankó kerékkel autót.
Az a világ legidiótább autó tartozéka."
A leállósávban várni a trélert mondjuk vasárnap éjjel a szakadó esőben sokkal jobb?!
Én 18 éves autóval kaptam durrdefektet vasárnap éjszaka a Mátrában (felhőszakadás miatt kövek voltak az úton).
A pótkerék még a gyári, 18 éves volt, repedezett. De kibírta a szálláshelyig és másnap egy gumisműhelyig (kb. 100 km összesen). De akkor és ott sokkal nyugodtabb lettem volna egy kicsit fiatalabb gumival. :)
Lényeg a lényeg, ha nem 10+ éves, nem repedezett, akkor nem érdemes cserélni.
Én egyébként azóta azt szoktam, hogy amikor új gumit veszek, akkor az egyik régit rakatom fel a pótkerékre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!