4,5M-ért manuális 6-os Gti golf, vagy 7-es 1.4tsi legyen? Megbízhatóság és értékállóság fontos. Ha nem ezt, akkor mit vennél helyette, ami megbízhatóbb konstrukció?
Szeretnék nagyon egy kis élményt a vezetésbe, régóta szemezgetek a gti golfokkal, de megfizetni csak a hatosat tudom sajnos.
Viszont aggaszt kicsit, hogy 12 éves autóról beszélünk, átlagosan 120-200 ezer km-rel. Viszont kovácsolt dugattyús a blokk, ha jól tudom.
Ellenben a 7-es 1.4 tsi-nél van több 140le-s dsg is, (nagyon szeretnék dsg-t, de félek tőle, ha megadja magát egyszer). És 7-8 éves autók, facelifttel.
Melyikkel járnék jobban.
Szervizre éves szinten nem szeretnék többet locsolni 300-500 ezer ft-nál.
Sajnos nincs tapasztalatom egyáltalán a tsi motorokkal, nemrég kezdtem el foglakozni az ötlettel.
Ha nem ezt, akkor mit vennél ennyiért?
Benzines, 2013 feletti és minimum 140le.
6-os GTI-ről túl sokat nem tudok, de a benne található EA888 motorcsalád nem a legjobb hírű. A 7-esben található 1.4 TSI EA211 viszont kifejezetten jól sikerült. Nem úgy, mint a hozzá kapcsolt száraz kuplungos DSG váltó.
Szóval ha nem akarsz sem a kúton sem a szervizben sokat költeni, akkor 1.4 TSI-t vegyél kézi váltóval! Sajnos az ár a kínálat alját fedi le inkább, ezért alaposan nézd át a kiszemeltet!
Szerintem érdemes bevenni a Seat Leont is a listába. Sajnos abból és a Golfból is viszonylag ritka a 150 lovas TSI. Octaviában meg csak 150 lovas volt, de az nem egy izgalmas karakter, ezért nem ajánlanám.
Ha sportos kis turbós, akkor
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!