Három hengeres benzines autónál az normális, hogy ha beindítom, de az akksit lehúzom róla miközben a motor jár akkor a központizár benyomásakor vagy a tompítottfény ráadásakor a motor leáll?
"A generátorteljesítményt pl: Hogyan méred meg?"
Volt szerencsém sok évig autódiagnosztikai berendezéseket gyártó cégnél dolgozni, mit tesz Isten, a gyártmányom (tervezésem) volt egy autó villamossági próbapad.
Sok más mellett vizsgálati eszköz lehetett egy generátor.
Ahol a meghajtás szintjén állítható volt a fordulat és terhelhető volt generátor 200A-ig.
Az önindítók tápegysége 1600 A-t tudott, rövidre 3000-et.
Mit csinál egy akkori (a mai se nagyon tud mást tenni)generátor, ha több áramot kérnél tőle?
Lada generátor 55A.. 60-nél egyszerűen minden mutató 0-ra zuhan, megszűnik a gerjesztés, fesz. szabályzó nincs is bekötve, jelleggörbe így felvehetó.
Kb. ugyanez Ikarus generátor 28V 80A.
Terhelés vissza 0-ra, és előgerjesztés nélkül (azért marad a vasban annyi) ca. 2000-es fordulatnál felgerjed...
Akkutöltő? Nálam rém egyszerű(?).
Ebayről egy 12V 20A tápegység, felhúzva 14,4-re (vajon miért oda?), rajta digit V és A mérő.
Ha gond van (csak egyszer volt) ráakasztom az akkura és otthagyom.
Ha netán gyorsabban kellene, felhúzom 14,7-re, de akkor figyelek rá, de akkor se vesz fel 8A-nél többet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!