Három hengeres benzines autónál az normális, hogy ha beindítom, de az akksit lehúzom róla miközben a motor jár akkor a központizár benyomásakor vagy a tompítottfény ráadásakor a motor leáll?
Egy berántós kerti traktor is akksi nélkül jár.
Kocsinál meg ott van az önindító, mi különbség lehet?
Alapjáraton nem biztos, hogy töltené az aksit, és ha nincs, akkor ingadozik terhelés függvényében a feszültség, vagy kevés..
De lehet más is,ű
De ha gondolod huzogasd le az aksit, de előtte vill. szerelőnél foglalj időpontot.
Én villanyszerelő vagyok, de nem autóvillamosságis, hanem épület.
Ha túláram van abból lehet baj, ha nincs áram abból nem túlzottan szerintem.
Inkább minuszba ingadozik, túlterhelni szerintem nem hagyja a feszültségszabályzó.
Itt már csak az lenne a kérdés, hogy a generátor áramerőssége miért nem viszi el az alapvető fogyasztókat, miért van ez az egész ennyire alultervezve, felülről meg túlbiztosítva..?..
Szeríntem így az akksit is alultölti, főleg hidegben...
Pedig minden a gyári benne!
Még azt megérteném, hoyg atompítottat ami 2x55 watt nagy energiafelvételnek érzékelné a rendszere és attól állna le mert akksi hiányában nincs miből kiegyenlíteni az ingadozást, de a központiár?
Helyzetjelzőt, és a rendszámvilágítást még elbírja, de már a féklámpánál is bedadog.
"de a központiár"
Nem tudom miért zúdítasz ide ennyi információt, de!
Ha hálózati szerelő vagy, akkor tudhatod, hogy egy induktív terhelés (villanymotor tekercselése) indulása pillanatában az üzemi áram 10*-esét veszi fel.
A központi zárban 4 db. induktivitás (tekercs) van, ezeket egyszerre kéne működtetni, mint egy motort indítani.
Szerinted?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!