Három hengeres benzines autónál az normális, hogy ha beindítom, de az akksit lehúzom róla miközben a motor jár akkor a központizár benyomásakor vagy a tompítottfény ráadásakor a motor leáll?
Na és a generátor miért termel alul?
45 ah-s akksinak kellene legalább 3-4 Ah töltőáram.
Ennyi nem elég a központinak?
"egy induktív terhelés (villanymotor tekercselése) indulása pillanatában az üzemi áram 10*-esét veszi fel."
Sajnálom, ha nem érted az iduktív terheléssel kapcsolatos válaszomat.
Mert keversz egy állandó terhelést (3-4A) egy impulzusszerű áramfelvétellel..
Ok. Érdemes nagyobb teljesítményű generátorra váltani?
Túltölteni nem hiszem, hogy tudná az akksit mivel felülkorlátozott, de mondjuk kevesebb igénybevételnek lenne kitéve az akku, főleg hidegben amikor magától is merül.
Vagy nem így működne?
"Akkor akksi nélkül betolni se lehetne?"
De nem ám.
Hibajelenség az akad, ingadozó alapjárat amin semmi sem változtat, és pontosan az indítástól számított 30. másodpercben kezdi mindíg hőmérséklettől függetlenül. Fogyasztó bekapcsolásakor emel az alapjáraton úgy 300-at.
Hirtelen gázadásra és elvételre az alapjárat nem visszaáll, hanem bezuhan a normális 800-1000 rpm helyett 400 körülire, aztán ha túl meleg a motor le is fullad, ha emeltebb alapjáratról zuhintja be akkor visszarúgja magát (na persze csak akksival).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!