Mazda 1.3 98, 4 hengeres benzines automata szivatós, ha "hidegen" magas alapjáratra hirtelen (beletaposós gázadásra) torpan, meg a katalizátornál kb mint a vizes papírzacskó amikor rálépnek olyan hangot ad ki az sima kokszosodás lesz vagy komolyabb?
Érdemes a keveréket szegényíteni?
Hideg alapjáratot 1600-ról 1200 ra visszavenni?
Vagy eleve ez az "etanolos" benzin tünete?
Vagy csak ne legyek már ilyen türelmetlen egy 20 éves kocsin aztán adjam meg neki azt a 3 percet amíg ilyen 16 fokba visszaáll a hideg alapjárat 1000 alá...
Érdemes mókolni, vagy ne várjak ettől többet?
Fogyasztását is kissé soknak találom, fővárosban közlekedve kb 8 liter körül 100 km-en.
Autószerelőknek szólna inkább a kérdés, vagy hobbiszerelőknek.
Nekem több kocsim is van jelenleg is, csak ez még nem volt szétszedve / restaurálva, aztán ilyenkor télen inkább célirányosan indulnék el a tünetkezelésre.
Érdemes lenne mindenekelőtt mérni inkább?
Lehet, fals levegőt szív, és a befecskendezéssel korrigálja a motor, ezért magas az alapjárat.
szívhat falsot akár a főtengely szimeringen keresztül is...
Gyári állapotra visszahozni egy 24 éves motort....nem lesz egyszerű.
Az injektoros autókban nincs szívató:)
Elektromosan vezérelt a befecskendezés...
Ha gázadásra megtorpan az sokmindentől lehet, koszos folytószelep, valamilyen szenzor szar és fals jeleket küld az ECU-nak az is lehet hogy kopott a motor és ezért van
Autószerelőhöz kéne menni
És ezta szivató dolgot meg elfelejteni
A szívató a porlasztós autokon volt, egy csappantyú ami részben elzárta a beszívott levegő útját és igy sűritette a beszivott keveréket, ami miatt könnyebben indult hidegen
Injektoros autoknál nincs ilyen!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!