Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Gyakran lefulladok a kocsival...

Gyakran lefulladok a kocsival kereszteződésben. Tanács?

Figyelt kérdés
Fordulatszám mérő állása mikor megfelelő indulásnál? Azt hallottam azt is érdemes figyelni. Köszönöm a válaszokat.

2022. szept. 28. 19:14
1 2 3
 1/26 anonim ***** válasza:
84%
1500 körül, a kuplungot óvatosabban engedd.
2022. szept. 28. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/26 anonim ***** válasza:
39%
Attól függ hogy dízel, vagy benzines.
2022. szept. 28. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/26 A kérdező kommentje:
Benzines
2022. szept. 28. 19:38
 4/26 anonim ***** válasza:
84%

Gyakorold megállás / elindulást. :D


Az első válaszolónak amúgy igaza van, 1500 körül és a kuplungot lassan engedni. Azt is fontos lenne tudni, hogy benzines vagy dízel az autó, bár a dízelt viszonylag nehéz lefullasztani.


Az autóval amúgy minden rendben, tehát nem az "ő" hibája a gyakori lefulladás?

2022. szept. 28. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/26 A kérdező kommentje:

Tudom hogy az én hibám, amúgy is izgulok, kereszteződésben meg pláne

Ha 5 másodpercet állsz zöldnél már ledudálnak

2022. szept. 28. 19:42
 6/26 anonim ***** válasza:
88%

Mert 5 másodperc valóban nagyon sok a zöldnél.

Gyakorolj egy parkolóban vagy hasonló helyen ahol nincs forgalom.

2022. szept. 28. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/26 qkker1 ***** válasza:
29%

"Attól függ hogy dízel, vagy benzines."


Dízel alapjáraton is elindul.

2022. szept. 28. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/26 krwkco ***** válasza:
64%

"Fordulatszám mérő állása mikor megfelelő indulásnál? Azt hallottam azt is érdemes figyelni."

Ezzel óvatosan. Ha nem a forgalmat nézed, akkor hirtelen jöhet valaki, akinek nem adod meg az elsőbbséget. Imkább a motor hangjából kell érezni, ha sok volt a gáz és a rángatásból, ha kevés.

Ha nem akarod bőgetni a motort, de nem is akarsz csiga módjára menni, akkor úgy kell indulni, hogy egyszerre mozdul a két pedál. A gáz lefelé, a kuplung felfelé. És a kuplung fogáspontja adagolja az erőt. Ezeknek a mozdulatoknak kell beidegződni, hogy azután az indulás hiba nélkül menjen bármilyen szituációban.

És bár ezt itt többen hülyeségnek tartják, de én mindig lerakott sarokkal engedem fel a kuplungot. A fogáspontig és valamennyivel azon túl. Teljesen jól lehet így adagolni a kapcsolódást, mert a láb nincs a levegőben. Mindent egy bokamozgás irányít.

2022. szept. 28. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/26 qkker1 ***** válasza:
78%

"És bár ezt itt többen hülyeségnek tartják, de én mindig lerakott sarokkal engedem fel a kuplungot."


Mi ebben a hülyeség? A legjobb módszer a"csúsztatott kuplungos" elinduláshoz.

2022. szept. 28. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/26 krwkco ***** válasza:
69%

"Mi ebben a hülyeség? A legjobb módszer a "csúsztatott kuplungos" elinduláshoz."

Szerintem is az, azért használom. És mivel elindulásban van egy rövid csúszása a kuplungnak, mindig lent van a sarkam a kuplungkezelés egy fázisában.

De amikor más kezdőknek tanácsoltam, többen azt írták, hogy "az lehetetlen", meg hogy akkor volt boldog, amikor "az oktatója feladta ennek az erőltetését", meg hasonlók.

De örülök, hogy Neked is ez vált be.

2022. szept. 28. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!