1-es csak elindulásra van?
Több embertől is hallottam már, hogy az egyes sebességi fokozat csak elindulásra van. Na de mi a helyzet akkor, ha én egy rossz minőségű úton megyek fel, ahol lassabban közlekedek?
Szerintem nem jó az, ha 2-esben erőltetem a motort 1000-1200 rpm-el. Akkor már inkább az egyes, ahogy én is szoktam, 2000-es fordulattal kb. Nem hiszem, hogy a motor képben van mikor van elindulás, meg mikor nem. A fordulatszám számít, de javítsatok ki ha nem így van :D. Nem egészséges erőltetni a motort alacsony fordulatszámon.
Dízeles autóm van egyébként.
Nektek mi a véleményetek a fent leírtakról? Ti milyen fokozatban közlekedtek rosszabb minőségű utakon, ahol kb 10-15km/h-val mentek maximum?
Nem.
Ez a mantra abból az időből maradhatott fent, amikor még az autókban nem volt szinkronizált az egyes fokozat.
"porszáraz a motor nem folyik a tömítéseknél semmi"
És ennek mi köze a témához? Vagy csak dicsekedni vagy itt?
#6 Tanulj meg olvasni: "folyamatos sebességgel haladsz"
#7 Na hát ennek a kijelentésnek sincsen értelme, gondolom ez is valami városi legenda, amit hallottál a szomszéd kutyájától. Amúgy meg porszáraz a motorom, 10 ezres periódus alatt 1 decit nem kell ráönteni, de azért köszönöm a roppant értelmes tanulmányt.
#9 Utána olvastam egy kicsit honnan ered ez az idiótaság, hát nem meglepő módon semmi valós magyarázatot nem találtam.
Két okot hoznak fel az alacsony fordulatszám ellen:
1) Hűtőventilátor: ez még jogos is lett volna ezelőtt 40 évvel a közvetlen hajtásos Wartburgok és léghűtéses Porschék idejében, csak éppen 2022-t írunk.
2) Alacsony olaj- és víznyomás. Ami megintcsak értelmetlen, mert ha alacsony lenne, akkor bejelezne a hőfok jeladó és az olajnyomás jeladó. Persze ha te okosabbnak hiszed magad a mérnökök által kalibrált határértékeknél...
Erre te meg az olajfolyással hozod összefüggésbe az egészet, amiben még csak logika sincsen. A fent említett két opció legalább logikailag helyt áll, még ha tévesek is. De a tiéd? Kérlek ó nagy szakértő, taníts, mondd el nekem hogy hogyan vezet az alacsony fordulatszám a tömítések és szimmeringek hibájához.
A kilométerről pedig: 90 helyett 166, ami ugyan nem 320, de legyünk őszinték, ha 166 ezer alatt nem jelentkezett ilyen probléma, akkor az a probléma nem létezik. Az előző autómon szintén nem volt olajfolyás 180 ezernél.
Csendben maradtál volna, bölcs maradtál volna. Lezártam a témát, elmondtam amit akartam. Ha te pörgetni akarod az autódat, tedd azt, csak kérlek téves hülyeséget ne terjessz.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!