Segítség! Nem értek a fordulat szám mérőhöz, a múltkor gyorsulni akartam az autóval már alapból 100km/h felett voltam és vissza kapcsoltam 5bol, 3asba de nem akart gyorsulni az autó csak bömbölt ez miért van?
De te miért a fordulatszámmérőt nézed? Miért nem hallgatod a motor hangját, és figyeled az autó viselkedését?
Kevés olyan gyorsulási esetet tudok elképzelni (a baleset elől menekülés kivételével), amikor 5-ből egyből hármasba kell visszaváltani ahhoz, hogy megfelelően gyorsulj...
Ha már eleve 100-al mentél, minek kellett nagyon dinamikus gyorsulás? Autópályán kellett beállni az előzősávba? Vagy mi volt a szituáció?
Ugye, nem az van, hogy egyhetes jogsival menőzni akarsz, és össze-vissza gyorsulgatsz meg gyorshajtasz...?
Szerintem kicsit inkább még szokd az autód viselkedését, mert nem a műszert nézve kell döntéseket hozni. Az utat kell nézni.
Csak annyi volt az egész hogy egy elég hosszú út szakaszon mentem és már 100 km/h felett jártam, és ahogy előzni akartam "még" dinamikusabban vissza tettem 3 fokozatba!
De páran azt írtátok hogy ti úgy szoktátok hogy vissza kapcsoltok egy fokozatot és ha nem elég dinamikus a lendület akor még egy fokozatot vissza kapcsoltok de volt olyan is aki azt írta hogy örüljek neki hogy nem szakadt szét az egész! akor ugy nem történhet probléma mármint ugy lehet csinálni ha egyesével kapcsolgatom vissza a sebesség váltót?
#6
"A másik viszont egy 2.6 benzin építtetett turbós"
2,6 literes épített turbós autóval akarsz járni EGY HETES JOGSIVAL és még a fordulatszám jelentőségével sem vagy tisztában!!!
Nem tudom, hogy szabad-e ilyen embernek más tanácsot adni, mint hogy NE CSINÁLJA!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!