Nem gyanús hogy szinte mindegyik 10+ éves külföldről behozott kocsiban 100-150.000 km van?
#10-es #11-es vagyok jól lepontoztatok, talán mert megmondtam az igazat...?
Kérdező, nem, nem a váltóra értettem, hanem a kuplungra meg kettőstömegű stb. stb., de ha nem kell váltót használni, akkor nyilván előbbieket is kevesebbszer... Nem a váltó elhasználódást írtam nyilván az sokat bír.
Amúgy válaszomat a dízelekre értettem. De mit hoznak be nagyobb arányban? Nem ám benzinest, azt a csodás nepperarc se tudja megvenni kint olcsóbban mert azok még nem kotla állapotúak, vagy ha be is esik egy-kettő benzines, az IS tekert lesz.
Kint nem sokkal kerül olcsóbba a kocsi mint itthon, szóval a (mind kinti, mind itthoni) neppernek mi éri meg? A nagyon sokat futott, törött, dízeles, céges, éppen drága hibákat már hozó (de még rejthető pár hétig / hónapig) kotlákat behozni és kipofozni.
Ez a nagy büdös valóság, jó lenne ha felébrednétek.
Benzinest is épp eleget hoznak be ahhoz, hogy a megrögzött benzines-imádó, mint amilyen én vagyok, kedvére válogasson belőlük. Tudom, mert egy éve vettem autót. Kereskedésből, ahol az árult autók 90%-a külföldről behozott (legtöbbször Ausztriából és Németországból). Rengeteg kereskedést végigjártam, hónapokon át nézegettem. Végül egy Ausztriából behozott, akkor 11 éves, kb. 210e km-t futott autót vettem.
Sokan nagyon bizalmatlanok a külföldről behozott autók iránt. Csak az a nagy büdös helyzet, hogy ha kizárólag nálunk üzembe helyezett autóra szűrök, akkor a kínálat háromnegyede kiesik. És abban bőven vannak nem rozsdás, jó állapotú autók.
Én azt mondom: akárkitől veszed, akárhol használták, akármilyen típusú, alaposan át kell nézetni. És akkor a rozsdásodástól elkezdve sok dolog ki fog bukni. Ami marad, abból kell válogatni, és nem a származásán lovagolni. Meg nem is a km-álláson, mert mint tudjuk, állapotot veszünk, nem km-állást.
Nem gyanús mert mind vissza van tekerve
Az lenne gyanús ja 300 000 el árulnák őket mert az valós lenne és nem hinnénk el. Nem veszek külföldi kocsit csak magyart
"Ennyi km után? Csak akkor lehetséges, ha nem tudott vezetni az előző tulaj, de inkább a tekert opció valószínűbb"
Kákán csomót keresni szituációja? :) Konkrétan mindenen is látszik az autón, hogy nem volt benne 200 ezer km, a vezetett márkaszervízes kiskönyvéről meg nem is beszélek.
28# "Szóval vevők 99% idióta."
Sajnálom, hogy válaszoltam a kérdésedre! Az ilyen sutyerákokkal alapvetően nem is állok szóba, a kérdéseden nem látszott a mentalitásod.
29. Fáj, hogy leírom azt, ami tény?
Most alapból ingerültebb vagyok a kelleténél, mert hirdetek egy valóban sérülésmentes végig magyar autót és rengeteg h.lye kérdéssel találom szembe magam. Már azon gondolkozom, hogy beadom egy kereskedésbe, mert mindenki is ért az autókhoz kicsiny kis hazánkban. Gombok alapján ítélik meg az autó állapotát, nem az alapján, hogy hibátlan porszáraz a motortér, jó hangja van és az alja se rohad. Ellenben egy visszatekert külföldi autóért, aminek rohad mindene (van kivétel, de ritka) sorba állnak, mert ki lettek rajta a gombok cserélve, meg az ülés újra lett kárpitozva és persze egy polírt is kapott.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!