Szerintetek sincs értelme már egy 16 éves dízelbe 272 ezer km-nél váltót kuplungot cserélni?
Széjjel van teljesen, de még megy... viszont ahogy számoltam munkadíjjal együtt a bontott váltó + új kuplung szett benne lenne vagy 150 ezer forintba. Az autónak vannak egyéb bajai is de nem a hajtással.
Megjegyezném ez még a kettőstömegű nélküli faék verzió.
Ha ez számít, tavaly, az akkor 15 éves 304.000Km-t futott autómban cseréltettem első lengéscsillapítókat. Adaptív gátlók valók bele, sajnos utángyártott nincs belőle. Elvileg van olyan cég az országban, aki fel tudta volna újítani, de nem dekkolhatott az autóm a szervizben futómű nélkül napokig, hetekig, foglalva az emelőt, szerelőállást. Így megvettem az újat. Ha már szét volt kapva, kapott új toronycsapágyakat, porvédőket is. Csak az alkatrész volt kb negyed millió forint. És nem valami drága presztízsautóról beszélünk.
De én úgy voltam vele, hogy ha új autót vennék, az meg még többe kerülne. Így meg se fordult a fejemben, hogy ne csináltassam meg. Egy "csak" 150e-s kuplung+váltón se gondolkoznék.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!