Szerintetek sincs értelme már egy 16 éves dízelbe 272 ezer km-nél váltót kuplungot cserélni?
Széjjel van teljesen, de még megy... viszont ahogy számoltam munkadíjjal együtt a bontott váltó + új kuplung szett benne lenne vagy 150 ezer forintba. Az autónak vannak egyéb bajai is de nem a hajtással.
Megjegyezném ez még a kettőstömegű nélküli faék verzió.
#10 Nem mondtam hogy új autót akarok venni... csak egy azonos korú szívóbenzinest normális állapotban.
És még #10, #9-es mondta meg, megéri-e ennyit költeni rá? Ki tudja mekkora generál kellene neki. Ugyanilyen autót szintén dízelt a papának 700 ezerért újítottak csutkára fel. Hát tudod, kell a francnak még1x annyit költeni majdnem rá mint amibe került 6 éve...
Nekem most 2 autóm van kérdező, egy 16 éves dízel, meg egy kis köbcentis benzines.
Mindkettő Clio, a dízelben nemrég cseréltek váltót. A benzinesben meg eléggé gallyon van. Nagyon lóg a kihajtás felőli oldal. Még megy hiba nélkül, de többek között ezért adom el, nincs kedvem váltót cserélni. (én csinálnám)
De ebből egy laikus semmit nem fog észrevenni. :(
Sokan ezt úgy hirdetnék, hogy hibátlan állapotban.
Csak én mivel sokat szerelgetek, láttam a hibát.
Szóval ha autót veszel, gyakorlatilag kb mindent meg kéne, hogy nézzél, hogy megérje.
Azon meg más lesz rossz. :(
Én is így jártam sokszor.
Most vettem a dízelt, azon meg az üzemanyag-rendszer szarakodik.
Kérdező, magamnak csinálom a dízel cliót, mechanikus adagolót rakok rá.
100 ezerért vettem.
A CR rendszer csere valóban lenne vagy 150 ezer.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!