Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mit jelent az, hogy nagyobb...

Mit jelent az, hogy nagyobb fekezésnél csak kinyomom a kuplungot?

Figyelt kérdés
A héten volt forgalmi vizsgám. Az oktató kb 1x vitt ki városon kívülre, a vizsgán viszont 90%ban ott kellett közlekednem. Hirtelen fekeznem kellett lakott területen kívül egy piros lámpánál és én automatikusan nyomtam a kuplungot meg a féket, és azt mondták, hogy ezt így nem lehet, hanem nyomjam ki a kuplungot. Az oktató ezt sosem mondta és sosem mutatta meg. Persze meg is rántottak emiatt 😀

2021. júl. 1. 08:21
1 2 3
 21/30 anonim ***** válasza:

héééééé krwkco lopja a szövegem nem igaz


én irtam elsőként h nem kell visszaváltogatni mert váltót szerelni 2 nap féket meg 20 perc (1 oldal) erre leírja ismét :D öcsém

na mindegy a lényeg h hagyd lassulni és ha már nagyon lassu fulladás közeli vedd ki üresbe és üresben gurulj

2021. júl. 1. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/30 anonim ***** válasza:
0%

Teljesen igazatok van. Sőt!

Hogy ne kelljen a váltót hetente szerelgetni, javaslom, hogy az egyest huzassuk ki 45-ig, és akkor már kényelmesen kapcsolható az ötödik.

Nehogy már holmi kapcsolgatással meg váltogatással tönkre tegyük azt a váltót, ami egyébként pont nem kapcsolgatásra meg váltogatásra van tervezve, ugye?

2021. júl. 1. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/30 krwkco ***** válasza:
75%

#21

"héééééé krwkco lopja a szövegem nem igaz"

Eltekintve attól, hogy ez a gondolat nem a Te jogvédett szellemi terméked, tisztelettel megkérdezném, hogy milyen 1. oldalon írtad ezt? Én sehol sem látom.

2021. júl. 1. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/30 krwkco ***** válasza:
100%

"Hogy ne kelljen a váltót hetente szerelgetni, javaslom, hogy az egyest huzassuk ki 45-ig, és akkor már kényelmesen kapcsolható az ötödik."

Természetesen használni kell az autó funkcióit, ha van értelme. De ha van egyszerűbb megoldás, akkor minek? A váltó és a kuplung valóban váltásra van tervezve. De nem örökéletűek. Ha nincs előnye, felesleges koptatni.

És én nem azt írtam, hogy mindenkinek kötelező így lassítani. Azt javasoltam a kérdezőnek, hogy próbálja ki.

2021. júl. 1. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/30 anonim ***** válasza:

22 nevetni fogsz de a megfelelő fordulat tartomány ban fel lehet kapcsolni 1-ből 5-be szóval nem jött be az ócska kis trükköd, vissza a banánfára, majom!


krwkco nem ezen az oldalon hanem másikon de szóról szóra kb ez volt gyorsan levédetem mint rogán tóni :D

2021. júl. 1. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/30 anonim ***** válasza:

"22 nevetni fogsz de a megfelelő fordulat tartomány ban fel lehet kapcsolni 1-ből 5-be szóval nem jött be az ócska kis trükköd, vissza a banánfára, majom!"

Milyen ócska trükk? Azért javaslom, mert lehetséges. Miért ne lenne lehetséges? Miért fordul meg a fejedben egyáltalán, hogy ne lehetne egyesből ötösbe kapcsolni? Hiszen pont ez lenne a lényeg. Hogy tanítsák ezt egyesek a kezdőknek.

Persze gondolom, az irónia volt túl magas neked, a stílusodból legalábbis ez gyanítható.

2021. júl. 1. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/30 anonim ***** válasza:
Nekem legalább van stílusom, te csak ollóz össze magadnak ilyen random személyiséggel. Vagy rendelj ebayről.
2021. júl. 2. 08:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/30 anonim ***** válasza:
Látom, már a végére vita is lett, de ettől függetlenül : Csak én nem tudom még mindig hogy mi a kérdés? Kinyomott kuplunggal fékezve kapcsolgatta vissza a sebességeket? Minek?
2021. júl. 2. 08:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/30 krwkco ***** válasza:

#28

"Csak én nem tudom még mindig hogy mi a kérdés?"

Ezzel nem vagy egyedül. A kérdező utólagos kiegészítéseiből is csak sejteni lehet, hogy miről van szó:

Gondolom a kérdező fő problémája, hogy miért buktatták meg.

A mi problémánk, hogy csak sejtjük, hogy mi történt a vizsgán. Az én elméletem:

- későn reagált a sárgára és hirtelen kellett fékeznie, hogy megálljon a lámpa előtt és ne csússzon bele a pirosba.

- a kvázi vészfékezést úgy hajtotta végre, hogy közben visszakapcsolgatott.

- a vizsgabiztos azt mondta, hogy vészfékezés közben nem szabad visszakapcsolgatni és ez okozta, hogy túl közel állt meg a lámpához. Megbuktatta. De ez csak az én értelmezésem.

És azért kapcsolgatott vissza, mert az oktatónak ez a mániája (vagy enyhébben fogalmazva ehhez az "iskolához" tartozik) és ezt követelte tőle az oktatás során. De azt nem mondta a tanulónak, hogy vészfékezésnél ne csinálja.

2021. júl. 2. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/30 krwkco ***** válasza:
És visszakapcsolás alatt a teljes folyamatot értem: kuplung benyom, sebváltó mozgat, kuplung felenged. Kuplung felengedés nélkül kapcsolgatni a sebváltót, az akkora marhaság, hogy nem hiszem, hogy az oktató ezt tanította vagy a tanítvány ezt csinálta volna.
2021. júl. 2. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!