Mit jelent az, hogy nagyobb fekezésnél csak kinyomom a kuplungot?
héééééé krwkco lopja a szövegem nem igaz
én irtam elsőként h nem kell visszaváltogatni mert váltót szerelni 2 nap féket meg 20 perc (1 oldal) erre leírja ismét :D öcsém
na mindegy a lényeg h hagyd lassulni és ha már nagyon lassu fulladás közeli vedd ki üresbe és üresben gurulj
Teljesen igazatok van. Sőt!
Hogy ne kelljen a váltót hetente szerelgetni, javaslom, hogy az egyest huzassuk ki 45-ig, és akkor már kényelmesen kapcsolható az ötödik.
Nehogy már holmi kapcsolgatással meg váltogatással tönkre tegyük azt a váltót, ami egyébként pont nem kapcsolgatásra meg váltogatásra van tervezve, ugye?
#21
"héééééé krwkco lopja a szövegem nem igaz"
Eltekintve attól, hogy ez a gondolat nem a Te jogvédett szellemi terméked, tisztelettel megkérdezném, hogy milyen 1. oldalon írtad ezt? Én sehol sem látom.
"Hogy ne kelljen a váltót hetente szerelgetni, javaslom, hogy az egyest huzassuk ki 45-ig, és akkor már kényelmesen kapcsolható az ötödik."
Természetesen használni kell az autó funkcióit, ha van értelme. De ha van egyszerűbb megoldás, akkor minek? A váltó és a kuplung valóban váltásra van tervezve. De nem örökéletűek. Ha nincs előnye, felesleges koptatni.
És én nem azt írtam, hogy mindenkinek kötelező így lassítani. Azt javasoltam a kérdezőnek, hogy próbálja ki.
22 nevetni fogsz de a megfelelő fordulat tartomány ban fel lehet kapcsolni 1-ből 5-be szóval nem jött be az ócska kis trükköd, vissza a banánfára, majom!
krwkco nem ezen az oldalon hanem másikon de szóról szóra kb ez volt gyorsan levédetem mint rogán tóni :D
"22 nevetni fogsz de a megfelelő fordulat tartomány ban fel lehet kapcsolni 1-ből 5-be szóval nem jött be az ócska kis trükköd, vissza a banánfára, majom!"
Milyen ócska trükk? Azért javaslom, mert lehetséges. Miért ne lenne lehetséges? Miért fordul meg a fejedben egyáltalán, hogy ne lehetne egyesből ötösbe kapcsolni? Hiszen pont ez lenne a lényeg. Hogy tanítsák ezt egyesek a kezdőknek.
Persze gondolom, az irónia volt túl magas neked, a stílusodból legalábbis ez gyanítható.
#28
"Csak én nem tudom még mindig hogy mi a kérdés?"
Ezzel nem vagy egyedül. A kérdező utólagos kiegészítéseiből is csak sejteni lehet, hogy miről van szó:
Gondolom a kérdező fő problémája, hogy miért buktatták meg.
A mi problémánk, hogy csak sejtjük, hogy mi történt a vizsgán. Az én elméletem:
- későn reagált a sárgára és hirtelen kellett fékeznie, hogy megálljon a lámpa előtt és ne csússzon bele a pirosba.
- a kvázi vészfékezést úgy hajtotta végre, hogy közben visszakapcsolgatott.
- a vizsgabiztos azt mondta, hogy vészfékezés közben nem szabad visszakapcsolgatni és ez okozta, hogy túl közel állt meg a lámpához. Megbuktatta. De ez csak az én értelmezésem.
És azért kapcsolgatott vissza, mert az oktatónak ez a mániája (vagy enyhébben fogalmazva ehhez az "iskolához" tartozik) és ezt követelte tőle az oktatás során. De azt nem mondta a tanulónak, hogy vészfékezésnél ne csinálja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!