Miért remeghet a kormány nagyobb sebességről való intenzív fékezésnél?
Lehet, hogy üt a tárcsa,vagy lóg a kerékagy csapágy?
/különben, mielőtt visszavinnéd reklamációba, egy újbóli szét/összeszerelést meg kellene próbálni.
Hátha nem elég figyelmesen rakták össze.
/sorja maradt, pontatlan megmunkálás, nem lett precizen lehúzva, bármi...../
Én is így jártam a régi Swiftemmel. Megvétele után nem sokkal kimentem vele vidékre autópálya igénybevételével. Nekem is rázott nagyobb sebességnél fékezéskor. Nem voltam bosszús, mert úgy is ki akartam rajta cseréltetni elől tárcsákat és betéteket. Szerelő --> tárcsa + betét csere. Újbóli autópályázás. Na itt már ideges lettem, mert a kocsi továbbra is ráz nagy sebességről való fékezéskor. Aztán mint kiderült hogy a hátsó fékdobok oválosodtak el és azok okozták a fékezéskori remegést, vibrálást.
Én azt tudom javasolni, hogy kb 20-30 km/h sebességnél húz egy enyhe kéziféket. Ha lüktetve áll meg a kocsi akkor azzal a hibával szembesülsz mint én.
Ha a kocsi tárcsafékes hátul is akkor passzz
#5!
A hátsó fékeket -jelen esetben- kizárnám, mert nem a kasztni, hanem kimondottan a kormány remegésről írt a kérdező, vagyis elől kellene keresni a bibit.
Nem akarok vitázni, nyilvánvaló, hogy lehet ilyen gond a háttérben, ha Te is ezt tapasztaltad.
Azt egy kicsit furcsállom, hogy ha mérté akkora mértékű ütése volt a dobnak, hogy fékezéskor a kormányt képes volt berázni, akkor miért nem tűnt föl a romló fékhatás? Na de Ford...... és azzal bármi megtörténhet. ;)
A másik: egyáltalán volt még 2008-as kiadású Focus dobfékkel?
(ritkán van dolgom Focussal, de a múltkor egy 2002 kiadásút babráltunk, és már az is elöl-hátul tárcsás volt)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!