Nagyobb fékezésnél mitől dadog az autó?
Most lett átrakva a nyári gumi, viszont alufelnire került.(nem használtam máshogy mert most télen vettem az autót, lemezfelniről lett átgumizva)
Hátul szélesíteni kellett hogy elférjen, de nem ért bele utána semmibe. Az lenne a gondom hogy ha nagyot fékezek akkor dadogva lassul az autó. Sem a pedálon sem pedig a kormányon nem érezni ebből semmit, maga az autó dadog, mitől lehet ez?
Leírtam a kérdésben hogy "ha nagyot fékezek akkor dadogva lassul az autó". De akkor megpróbálom leírni megint.
Tehát amikor megnyomom a lábammal erősebben a fék pedált, ezáltal lassítva az autót akkor akadozva/dadogva lassul le a gépjármű.
Az akadozva/dadogva szavakat pedig arra értem ebben a kontextusban hogy lassulás közben érződik az autón ez a jelenség.Mint mondtam, magán az autón érezni, a pedálon és a kormányon nem érződik belőle semmi.
(mint például amikor kevés gázt ad az ember és akadozik/dadog/fullad a motor.)
Remélem így érthető :)
Ha a gumis rávereti a csavarokat 500nm-el légkulccsal akkor csinálhat ilyet. Menet közben semmit nem lehetett érezni de fékezés közben dadogott.
Leszedtük a kereket, vissza lett rakva 120 nm-el az összes csavar és úgy megszűnt a dadogás fékezés közben.
#3!
500 Nm-nél szerinted mi maradt a felnikúpból? :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!