Forgalmi vizsgán a vizsgabiztosnak kell javítási lehetőséget adnia a parkolásnál?
Figyelt kérdés
Tegnap volt forgalmi vizsgám! Jobbra hátra merőleges parkolás volt és a jobb oldali autóhoz túl közel mentem és azt mondta a vizsgabiztos hogy álljon félre megbukott! Na de nem is fékezett be az oktatóse és a javítási lehetőséget se adta meg!2021. jún. 11. 15:18
21/27 anonim válasza:
#20 Technikailag nem sok különbséget látok a padkázás és a "gumival nekigurulás" között. Ha csak óvatosan padkázol, akkor is csak a gumival mész neki, nem pedig rögtön a felnivel, hisz a gumi túllóg a felni peremén. Szóval ha a "gumival nekigurulás" elfogadható kellő óvatossággal, akkor a padkázás is az kellene, hogy legyen.
Na mindegy, ennyire pontosan nem ismerem a szabálykönyvet, meg nem is érdekel, mert a cél nyilván a padka elkerülése bármilyen formában.
22/27 anonim válasza:
Engem 2007-ben azért húztak meg, mert a tlepgelyről kifelé az ipari sorompó még mozgot. Olyan 2 fok hiányzott a végállásig. Elkapkodtam.
Miért vágtak meg? Semmi vészhelyzet nem volt.
Ja. Csak ha a vasúti átjáróban is sietek, abbon nagy baj lehet. Jogos volt.
23/27 anonim válasza:
A padkázás az amikor a kerék közel párhuzamos a padkával, ezért tudja a felni vagy a guminak az oldalát szétcseszni. Amiről itt szó van, az az amikor a mögötted lévő patkának egyenesen gurulsz neki.
24/27 anonim válasza:
#23 Ezt én értem, de lényegi különbség nincs a két, általad leírt szituáció között. Mind a kettő abból fakad, hogy a sofőr nem jól méri fel a távolságot a padkához. Az én szememben nincs különbség a kettő között vezetéstechnikailag. Mindkettő ugyanabból a hiányosságból származó vezetői hiba, szóval vagy mindkettő érjen bukást feltétel nélkül, vagy egyik sem.
25/27 anonim válasza:
Egyik sem ér feltétlenül bukást, mindkét esetben a vizsgabiztos mérlegel.
26/27 anonim válasza:
#25 Így van. Pontosan ezért mondtam azt korábban, hogy azonnali bukás kellene, hogy legyen mindkettő, nem pedig "mérlegelni" kell. Szerintem az autó méreteivel való megismerkedés az egyik legalapvetőbb feladat egy kezdő tanulónak. Az első órákon, forgalomba hajtás előtt kell megtanulni, ugyanúgy ahogy a kuplunghasználatot, meg fékezést. E nélkül nem is lenne szabad forgalomba menni. Én szerintem ez egy kifejezetten súlyos hiba 30+ óra vezetés után és ahogy a lefulladás azonnali bukás, úgy a padkához hozzáérés is az kellene, hogy legyen. Nem "ebben az esetben szabad", nem "mérlegelni kell", hanem bukás és kész.
27/27 anonim válasza:
De miért? Ha merőleges pakolásánl finoman nekigurulsz a padkának, az miért tragédia? Nem arról van szó hogy egy autónak mentél neki vagy ilyesmi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!