Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Dacia Spring vélemények?...

Dacia Spring vélemények? Szerintem ez az autó jelenelg ár-érték bajnok!

Figyelt kérdés

Ez az autó pont olyan, mint amire az emberek kb 3/4 részének szüksége van.

Van egy kicsi 45 lóerős, de nyomatékos villanymotorja, aminek következménye hogy borzasztó keveset eszik, benzin fogyaszásra átszámítva 100 kilóméteren 0,7 decit !! Ez az autó ténylegesen tudja hozni az "előírt" hatótávot. Szerintem jól néz ki. Könnyű vezetni, parkolni vele. Iszonyú gyors a car play ami benne van.

Városban teljesen jól el lehet vele lenni, 0-70ig kifejezetten jól megy.


Szeritnem 4,5 millió körül best buy.



2021. máj. 25. 06:48
1 2 3 4 5 6
 41/54 Beviz Elek ***** válasza:
80%

“Ha ennyire zöldek akarunk lenni akkor tegyünk még ehhez, mert ez így szerintem nagyon kevés.”

Ezt kifejtenéd kérlek? Kicsi, könnyű, fapados, nincs benne semmi és emiatt akkumulátorból is elég bele egy pici. Sokkal kevésbé szennyez a gyártása mint más villanyautóé (megkockáztatom hogy egy nagyobb benzin/dízelnél is), sokkal kevesebb energiára van szükség a mozgatására, mi az ami ennél zöldebb? Az SUV? Esetleg egy Taycan?


Milyen kompromisszumokkal jár? Mi a baj vele városban?


Sírunk a környezetvédelem miatt, de ez a tökéletes autó! Legalábbis annak aki nem a szomszédnak veszi…

2021. máj. 25. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 42/54 anonim ***** válasza:
91%

41


Értem, hogy neked ez tetszik valami miatt, elfogadom. Bár az, hogy pl fapados, nincs benne semmi az nem tudom miért kifejezetten pozitív tulajdonság de legyen.

Te legalább a helyén kezeled az autót. Tisztában vagy vele, hogy 6,5-ért - esetleges támogatás kapsz egy gyenge, kicsi, fapados autót. Ezzel nincs baj szerintem, ha neked ez egyszerűen megfelel.


De többen itt is, más fórumokon is, meg néhány videós is úgy állítja be, mintha ez az autó egy "must buy" lenne, odaverne az autó iparban, és valami forradalmat hozna a villanyautózásban.

Helyén kellene kezelni ezt az autót.


Én egy igazi érvet hallok sok helyen az autó mellett, az alacsony fogyasztást. De számomra ez nem egy valós érv. Nyilvánvalóan alacsony a fogyasztása, mivel egy nagyon alacsony teljesítményű motor van benne. Még szép, hogy 45 ló nem eszik sokat. Bár itt azért felmerül bennem az is, hogy lendületesebb közlekedésnél ezt bizony padlózni kell. Gondolom néha azért 50 km/h felett is megy vele az ember, ne adj isten nem csak egyedül ül benne, sőt még belök egy fűtést is télen mellé. Legtöbb tesztben NAGYON optimális körülmények között vizsgálták a hatótávot.


"Sírunk a környezetvédelem miatt, de ez a tökéletes autó! Legalábbis annak aki nem a szomszédnak veszi…"

Ehhez a környezetvédős dologhoz.. majd akkor fogok elkezdeni villanyautókat nézegetni, ha az ugyanoda pozícionált benzin/dízel autó is ugyanannyiba fog kerülni, ugyanolyan erős lesz, ugyanúgy lesz felszerelve. De amíg 6,5ért ezt kapom addig számomra felejtős a dolog

2021. máj. 25. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 43/54 anonim ***** válasza:
100%

Te nem érted, de a piac érteni fogja. És ez a lényeg. Az hogy lesz néhány ember, akinek minden egyes villany-Dacia megpillantása fizikai fájdalmat fog okozni, nem szempont.


Az érveid pedig viccesek, főleg a 19 mp 0-100. Senki nem padlógázon tiporja a kocsiját, amikor eléri az országúti tempót a városból kihajtva. Ez a 19 mp is bőven elegendő felvenni a forgalom ritmusát. Főleg úgy, hogy 0-60 között viszont jól gyorsul, és városban ez a fontos.

Ja, légy erős, egyre több ilyen mechanikus gyújtáskapcsolóval szerelt full fapados belépő modell lesz. Kopogó műanyag kárpittal, ódivatú kijelzővel, virsli gumikkal, faékegyszerű futóművel, mert nem a viszonylag kevés luxuskocsi fogja hozni a forgalmat és a nyereséget, hanem ezek.

2021. máj. 25. 14:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 44/54 Beviz Elek ***** válasza:
48%
Azért előny hogy fapados mert olcsó. Az elektromos autókat drága gyártani, a gyártók úgy próbálják csökkenteni az árkülönbséget hogy telepakolják extrákkal, így viszont 15milliótól kezdődtek az elektromos autók amit kevesen tudnak megfizetni. Itt a megváltó, eljött, a csóró pornépnek is lesz lehetősége villanyautót venni és most szépen a többi gyártó is telelövöldözi a skálát ugyanúgy mint jelenleg is kapni 3.5milliótól többszáz millióig új autót.
2021. máj. 25. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 45/54 anonim ***** válasza:
76%
Nézzük a jó oldlát: 5 év múlva lehet, hogy veszek egyet második autónak, 1 milláért.
2021. máj. 25. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 46/54 Beviz Elek ***** válasza:
65%

#45

Annyiért sajnos nem, de egy nem túl magas összegért lesz majd egy olyan használt autó amire nem kell költeni, szinte ingyen megy.

2021. máj. 25. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 47/54 anonim ***** válasza:
25%

Az érveid pedig viccesek, főleg a 19 mp 0-100. Senki nem padlógázon tiporja a kocsiját, amikor eléri az országúti tempót a városból kihajtva. Ez a 19 mp is bőven elegendő felvenni a forgalom ritmusát.


Mega LOL

2021. máj. 25. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 48/54 anonim ***** válasza:
66%

Most nem akarok annyira belefolyni itt a nagy vitatkozásba a 44 lóerőről, de azt remélem mindenki tudja, hogy egy átlagos, hagyományos autó, azon a fordulatszámon, amin az ember használni szokta, semmivel sem lesz erősebb ennél. Nyilván 6 ezren forgatva igen, de ki a franc használja úgy az autóját?

Egy hagyományos 1,4-es szívó benzin 2000 körüli fordulaton tippre a maximális teljesítményének a harmadát-negyedét tudja. Tehát 25-35 lóerő körül van kb. Egy villanyautóban meg bármilyen fordulaton rendelkezésre áll a teljes teljesítmény és nyomaték. Így sem lesz ez az autó versenyautó, de közel sem annyira használhatatlan, mint amennyire sokan gondolják.


Valahol 120 körül van a végsebessége, de senki a világon nem fog "olcsó" (értsd: Tesla árszint alatti) villanyautóval pályán 100-110-es tempónál gyorsabban menni. Amúgy ha jól tudom a Smart elektromos autói is koppra ennyi lóerősek és még nehezebbek is ennél.


Ezt még én sem venném meg, de ha pár év múlva lesznek hasonló autók, +20 lóerővel, meg 1-2 millával olcsóbban, akkor már nem lenne olyan rossz vétel.

2021. máj. 25. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 49/54 anonim ***** válasza:
87%
#47 Hiába van 150 lóerős autód, sose használod ki. Ezt a teljesítményt csak a nyomatékgörbe legtetején tudja, és csak azon a ponton. Amikor gyorsítasz, 2000-nél még 40 lóerőt sem ad le. A villanymotor viszont álló helyzetből is leadja a maximális nyomatékát. Tehát lehet itt megaLOLozgatni, de ezzel csak a saját tökéletes fogalmatlanságodat leplezed le. Amúgy mindegy mit gondolsz, 10 év múlva már te is csak villanyautót vehetsz újonnan, és vigasztal, hogy te ebbe bele fogsz betegedni.
2021. máj. 26. 08:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 50/54 anonim ***** válasza:
57%

49/49

Nem érted a lényeget. 10 év múlva lehet, hogy lesz normális ajánlat x összegért. Nem egy közlekedő edényt/4 keréken guruló esőkabátot kapsz majd 6,5ért (plusz infláció). Ezek a belépő szintű villanyautók számomra a vicc kategória.


Azt meg te sem gondolod remélem hogy a 40 lóerős szarod ami 70 km/h felett HALOTT az kielégíti mindenki igényét. Szerintem akinek ténylegesen szüksége van autóra az nem napi 3 km-re használja dugóban ülni. Erre való a bicikli.


Ahol én lakok, a fél város Ausztriába jár ki dolgozni. El tudod képzelni, hogy majd ezekkel a kacatokkal fogok ingázni?


10 év múlva lehet, amikor tudnak majd nyújtani x összegért is olyan autót ami ésszerű kereteken belül eléri az utazósebességet (ami több mint ennek a végsebessége), normálisan fel lesz szerelve, és nem úgy néz ki mint egy mopedautó, akkor majd veszek villanyt.

Egyébként azzal remélem tisztában vagy, hogy használt benzint akkor is lehet majd venni.


Fel kéne fogni, hogy a ti kis lejárkálok várásolgatni, rakok évi 1500 km-t a Daciaba, olyan kva zöld vagyok hogy bicikli helyett inkább veszek egy villanyautót aminek a gyártása úgy 16.000x szennyezőbb mint a bicikli rétegetek egy szűk réteg. Ez az a réteg akinek amúgy kb nem kell autó.


Évi 40-50 ezret rakok bele az enyémbe. Utazó tempóm 150 km/h. Extra lista az adaptív futóművel kezdődött, nem pedig állítható kormánnyal. Ezt megkaptam 6,5-nek a töredék részért, további 400ból raktam rendbe.

2021. máj. 26. 08:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!