Dacia Spring vélemények? Szerintem ez az autó jelenelg ár-érték bajnok!
Ez az autó pont olyan, mint amire az emberek kb 3/4 részének szüksége van.
Van egy kicsi 45 lóerős, de nyomatékos villanymotorja, aminek következménye hogy borzasztó keveset eszik, benzin fogyaszásra átszámítva 100 kilóméteren 0,7 decit !! Ez az autó ténylegesen tudja hozni az "előírt" hatótávot. Szerintem jól néz ki. Könnyű vezetni, parkolni vele. Iszonyú gyors a car play ami benne van.
Városban teljesen jól el lehet vele lenni, 0-70ig kifejezetten jól megy.
Szeritnem 4,5 millió körül best buy.
Nincs nekem azzal bajom, hogy valakinek az alsó polcos szar kell 44 lóval olyan felszereltséggel ami 2005 körül ciki, olyan okádék minőségben hogy széthánynám magamat benne. Vegyék. Nyugodtan.
Akinek meg van pénzügyi intelligenciája, kultúrája az felméri majd, hogy számára mire kell az autó, felállít egy keretet és keresi a keresztmetszetbe eső legoptimálisabbat.
Persze, hogy kapkodják ezeket a szarokat. mert a sok hülyének ez kell. Új legyen. És kész. Amúgy az, hogy a legolcsóbb szart kapkodják miért jelenti nálad automatikusan, hogy egy jó autó? :D
Nem vagyok kifejezetten "öröm" autózós. Nem villogni vettem autót. A pénzemért a legoptimálisabbat vettem amit akkor kb 250 km-es körzetben meg lehetett venni. Egy 2008as autóról beszélünk, majdnem tripla teljesítménnyel, és olyan extrákkal amihez képest ezt a fosguriga kb egy lábbal hajtott frédi béni autó. Mindez 1,7-ből állt meg, és első kötelező kopókon kívül nem költöttem egy fillért sem rá.
Persze nem azt mondom, hogy mindenki 2008as akkoriban full extrázott autót vehet csak. Új autó kell? Ennyiért egy sokkal ésszerűbb benzinest kapsz. Nem tudom ezen mit nem elhet felfogni. Ugyanezt a szargombócot meg kb 3 körül vihetnéd el normális benzin motorral.
Viszik.. persze viszik. Viszi a sok proli aki azért dolgozik 2 évig hogy beülhessen ebbe a moped autóba.
Lezártnak tekintem veled a vitát, elbeszélünk egymás mellett
"Virsligumit írnak a barmok, holott 165/70 R14-es gumi van rajta."
Az aztán óriási gumiméret xdd
A sok analfabéta onnan vette, hogy minden videós elmondta aki tesztele többek között
#31: Igen, elbeszélünk egymás mellett eléggé.
Valaki akar egy új, elektromos autót. Van egy alternatíva 7 millióért, történetesen ez a Dacia.
Neked meg az a válaszod rá, hogy ennyiért tud venni egy jobb benzineset, akár használtan :DD
Tehát tegyük fel én akarok egy A terméket, adott egy jó, piacon legolcsóbb alternatíva. Majd azt válaszolod rá, milyen hülye vagy, hiszen itt van B ami teljesen más. De én A-t akarok, nem érted? :D
Olyan szó, hogy "legoptimálisabb" pedig nem létezik.
De szerintem se vitatkozzunk. Mert a te érveid alapján miért vesz bárki új Suzuki vitarát? Amikor annyi pénzből 7 éves S osztályba ülsz be.
És ne használt autókhoz viszonyítsd. Újakhoz. Pláne ne benzinesekhez viszonyítsd...
"Akinek meg van pénzügyi intelligenciája"
Ha ez így működne, akkor nagyjából még mindig a Ford T-Modellnél tartanánk, fekete színben. :-)
A világ nem így működik, ha így lenne, akkor pl. egy Iphone-nak nem lenne létjogosultsága, ehhez képest többórás sorban állás van mindig az új modellért. Nem mindenki akar mindig mindent racionálisan vásárolni, és ezt a marketingesek tudják, szóval szerintem ez nem "pénzügyi intelligencia" kérdése (ami egyébként egy nemlétező fogalom). :-)
Mintha galambokkal sakkoznánk. Ez egy szr és mindenki hlye aki szerint használható, kb ennyire lehet zöldágra vergődni veletek. Nem gond, ne vegyetek ilyen virsligumis, zörgő hulladékot. Kinek van gyártva? Nem neked hanem NEKEM!
Mindig megnézem hogy hova teszem a pénzem és eddig mindig minimum 10 (inkább 13+) éves autókat vettem, anyagilag annyira volt megterhelő mint másnak a telefonja, de vezettem elektromost és nekem elektromos KELL!! Nem érdekel hogy mennyiért vehetnék használt Swiftet, hogy mennyivel jobb egy behozott BMW E90, nekem egy elektromos autó kell ami nem olyan ronda mint egy i-Miev, mivel nem volt más még a hihetetlenül csúnya béka-Leaf gondolatával is kezdtem megbarátkozni. Igen, ennyire akarok egy elektromost hogy már egy Leafet is vennék.
A Spring nem hihetetlenül ronda, elektromos és az elektromosok között olcsó. Igen, 6.5millió ami nem kevés, sajnos nem gyártanak belőle 5 éves használtat ezért vagy várok vagy újat kell venni. Nálam nagy esélyes lenne ha lenne tervben jobbkormányos, elaraszolgatnék vele a városban.
A sok benzinest megöli az irígység hogy 6* kevesebbet eszik mint a benzin zabálójuk.
Igaz már azt a békát is nehezen nyelték le hogy a dizel jó 2 literrel kevesebbet evett.
Oké. Igazad van.
Kihagyhatatlan vétel ez a 44 lovas fapados szarkupac amiben még a kormányt sem tudod állítani, és nosztalgikus tekergetős manuális klímával bohóckodsz :)
Értem, hogy van aki akar egy új elektromos autót. De ha ennyiért egy szart kap akkor nem kéne inkább gyűjteni hozzá? Vagy elengedni a villany témát?
2021-ben legyen már egy alja azért a szalonautónak. Vagy hogy van ez most? Tök mindegy mekkora alulszerelt botmixert kapsz 6,5ért csak az a lényeg, hogy a legolcsóbb elektromost hozd ki?
Az volt a kérdés, hogy ár-érték bajnok e. Ez nálatok mit jelent? Azt, hogy a legolcsóbb? Mert nálam nem. Nálam azt, hogy a pénzemért cserébe mit kapok. Ötletem sincs mitől lenne ár-érték bajnok. Attól, hogy megkapod villanyautók között legolcsóbban, cserébe messze a legszarabb köntösben attól az? Vagy attól, hogy benzines hülyére veri ÁR ÉRTÉKBEN? Amiről a kérdés is szól? Attól az aprócska ténytől most nagyvonalúan eltekintek, hogy alig az ezredforduló után lehetett már kapni erősebb + felszereltebb autókat.
Nektek annyi érvetek van mellette, hogy..
Jó, mert jó
Jó, mert nekem ez kell
Jó, mert villanyautót keresek amire nincs pénzem, de ezt a szart ki tudom nyögni
Jó, mert évi 1500 km-re kell
Ezek nem érvek, ezek miatt nem lesz ár-érték bajnok. Amúgy meg a kérdésben bőven vannak csúsztatások is, mert amit H András mondott a 7 descis átszámított fogyasztásról az konkrétan nem is igaz. Illetve a 4,5 körül best buy is egy mellébeszélés, az ára még mindig 6,5. Gondolom a támogatást nem alanyi jogon kapja mindenki.
A támogatást mindenki kapja aki új elektromost vesz, 2.5millió 12milliós határig.
Elhiszem hogy neked egy csomó extrára szükséged van, nekem nem fontos.
1. Legyen elektromos
2. Ne ázzak el benne
3. Mindent visz ha időzíteni lehet hogy reggelre legyen meleg mikor indulok.
+1. Ne legyen hihetetlenül csúnya.
Nekem nem kell több.
Szerintem nem kifejezetten ezzel a konkrét autóval van a baj. Hanem ez az egész belépő szintű villanyautózás egy tökre nem racionális dolog.
Persze megértem, hogy vannak akiknek felcsillan a szeme, hogy "olcsón" hozzá lehet jutni egy új autóhoz, ami ráadásul elektromos. Gondolom sokan vannak akik nem is igazán értenek hozzá, úgy vannak vele, hogy "gurujjon oszt jóvan az úgy".
De ez az autó IS iskolapéldája annak, hogy ebben az árkategóriában mekkora kompromisszumokat kell kötni a villanyautózásért cserébe.
Szerintem ez már bőven az a szint, ahol el kell gondolkozni, hogy most mit akarunk. Ha ennyire zöldek akarunk lenni akkor tegyünk még ehhez, mert ez így szerintem nagyon kevés. Ha meg ennyi a keret akkor a villany témát picit lehet jegelni kéne.
Akik mindenképp új autót akarnak.. most őszintén! Jobban éreznétek magatokat ebben az autóban ami a szó szoros értelmében fapad mint egy pár éves használtban ami ehhez képest űrhajó? Vagy nem mondanátok azt, hogy inkább spóroltok még és vesztek egy olyan autót ami nyomokban 2021re emlékeztet?
Aki szerint meg ez ár-érték arányban jó az valószínűleg nem tudja ez a fogalom mit jelent. Ez nem ár-érték bajnok, hanem a legolcsóbb.
Persze, hogy viszik.
Viszik a cégek, flották, auto kölcsönző cégek. Meg azok akik nem képesek felmérni, hogy 6,5ért mit (nem) kapnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!