Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a baja a Daciával mindenkinek?

Mi a baja a Daciával mindenkinek?

Figyelt kérdés

Persze nagyon messze nem tökéletes és kicsit gagyi kisugárzása is van... De egy Dusternek szerintem még így is jobb az ár per érték aránya mint sok más, valamivel felsőbb kategóriás autónak.

Sokszor hallom, hogy a Dacia a kopogós műanyagok miatt szar, de van egy csomó 10 milliós autó is amiben kopogós műanyagok vannak és/vagy igénytelen zongoralakk...


Azt is olvastam itt, hogy nem teljesítenek jól a törés teszteken.

Érdekes, hogy a Dacia ellen ez egy érv, de ha valaki kiír egy kérdést, hogy milyen kifejezetten biztonságos autók vannak, mert Ő olyat szeretne vásárolni, akkor mindenki leszólja, hogyha fél, akkor ne is vezessen egyáltalán...

Meg, hogy a “40 milliós Merci is ugyanúgy törik mint egy Trabant, hogyha frontálisan ütközik 150-nél, vagy ha belefordul egy kamion”, stb.



2021. ápr. 25. 16:20
1 2 3 4 5 6
 1/51 anonim ***** válasza:
86%
Ez elég általánosítás, nekem például nincs vele bajom. De ugye a régi "igazi" Daciák tényleg szarok voltak. Ezek az újak nyilván nagyon távol állnak tőle, de az sem segített sokat a hírnevének, hogy a franciák vették meg a céget, met a francia autókról az a közvélekedés, hogy azok megbízhatatlanok, rövid élettartamúak. És valljuk be, valóban van sok kivétel, de nem alaptalan ez az előítélet.
2021. ápr. 25. 16:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/51 anonim ***** válasza:
30%
Mert egyszerűen szarok. Semmit sem nyújtanak. Gondolj bele. Valaki 1-2 millióért autót akar venni. Szerinted ki az aki egy dacia-t akar venni? Akinek olcsó trehány autó kell ott a suzuki, de a dacia egy rakat fos
2021. ápr. 25. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/51 anonim ***** válasza:
21%

Kifutott francia techológia, minimális köntségvetésen új köntösbe bújtatva. Ez a Dacia.

Kifejeztten nincs vele bajom, de nem vennék. Ha egyszer beülsz egy komolyabb autóba, nem kívánkozol többé egy ilyen fapadosba. A másik ok meg a furcsa kuplung.

2021. ápr. 25. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/51 anonim ***** válasza:
87%

Az ár érték arányt meg autóknál elég nehéz értelmezni. Autót az emberek legnagyobb része szubjektív szempontok alapján választ. Ez ugyna olyan, mintha az ételekről beszélnénk. Attól hogy a tökfőzelék fasírttal minden megfelelő tápanyagot tartalmaz, ami a szervezetnek szükséges (lehet hogy pont nem, nem vagyok dietetikus, csak mondtam egy példát) attól még sokan nem szeretik, és lehetőségeik szerint rendelnek inkább pizzát, rántott húst, vagy bélszín steaket.

Ugyanígy az egyszínű fehér fürdőszoba csempét sem szeretik sokan. Ár érték arányban az a legjobb, ugyanazt tudja mint a drágább designos csempék, egyedüli hátránya hogy nem tetszik. És fogadni mernék, hogy nálad sem egyszínű fehér minden csempe otthon.

2021. ápr. 25. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/51 anonim ***** válasza:
52%

Jó az ár-réték aránya. De ezen az alapon a teszkós párizsinak is jó az ár-érték aránya, még sem érdemes csak azon élni, nem?

Ülj bele egy kicsit jobb autóba és máris megtudod miért jobb! Ha az embernek korlátozottak az anyagi lehetőségei, akkor persze örül ha egy Daciara valót összekapar. Ez van, ezt kell szeretni. Ennek is van négy kereke, tulajdonképpen elvisz mindenhová, ha így nézzük. De ha jut egy kicsit magasabb kategóriájú autóra, akkor szerintem nem érdekli már az embert annyira szigorúan az ár-érték arány. Azt nézi, hogy valamivel több pénzért, kap bizonyos szempontokból jobb autót.

2021. ápr. 25. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/51 anonim ***** válasza:
72%
Jó a Dacia Duster de a sandero értelmezhetetlenül drága lett. Ugyanannyiért veszel Hyundai I20-at aminek jobb motorja van és nagyobb csomagtartója is. Olyan 3-400 ezerrel olcsóbban best lenne de egyébként nagyon szép lett.
2021. ápr. 25. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/51 anonim ***** válasza:
35%
Ennyi pénzért lehet venni használtan sokkal kényelmesebb erősebb motorral szerelt, stabil futóműves jobban hangszigetelt utasterű nagyobb autót.
2021. ápr. 25. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/51 anonim ***** válasza:
52%
#7: Attól függ, mit értesz az "ennyiért" alatt. Vételárban valóban, de ha mondjuk 5 év alatt a teljes költségeket nézed, közel sem fog ugyanannyiba kerülni. Fogyasztás nyilván több a nagyobb használt autónál, szervízköltség szintén, plusz minden adó, biztosítás, casco drágább, sőt sok esetben még az értékvesztés sem kisebb, mint olcsóbb új autó esetén.
2021. ápr. 25. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/51 anonim ***** válasza:
19%
Autópályán eljársz egy 3 literes dízellel annyival mintha a Dacia 900-as motorját nyektetnéd magas fordulaton 140- él.
2021. ápr. 25. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/51 anonim ***** válasza:
86%

#9: A 900-as dacia nem oda való, így ez hülye összehasonlítás. Ennyi erővel egy kamion is kevesebbet fogyaszt mint a dacia? Mert az könnyedén elhúzza a 20 tonnás pótkocsit, a dacia meg szenved vele, egyesben csúsztatott kuplunggal tiltáson végig a sík úton.

Az autópálya egyébként sem része a többség napi közlekedésének.

2021. ápr. 25. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!