Mi a baja a Daciával mindenkinek?
Persze nagyon messze nem tökéletes és kicsit gagyi kisugárzása is van... De egy Dusternek szerintem még így is jobb az ár per érték aránya mint sok más, valamivel felsőbb kategóriás autónak.
Sokszor hallom, hogy a Dacia a kopogós műanyagok miatt szar, de van egy csomó 10 milliós autó is amiben kopogós műanyagok vannak és/vagy igénytelen zongoralakk...
Azt is olvastam itt, hogy nem teljesítenek jól a törés teszteken.
Érdekes, hogy a Dacia ellen ez egy érv, de ha valaki kiír egy kérdést, hogy milyen kifejezetten biztonságos autók vannak, mert Ő olyat szeretne vásárolni, akkor mindenki leszólja, hogyha fél, akkor ne is vezessen egyáltalán...
Meg, hogy a “40 milliós Merci is ugyanúgy törik mint egy Trabant, hogyha frontálisan ütközik 150-nél, vagy ha belefordul egy kamion”, stb.
Kifutott francia techológia, minimális köntségvetésen új köntösbe bújtatva. Ez a Dacia.
Kifejeztten nincs vele bajom, de nem vennék. Ha egyszer beülsz egy komolyabb autóba, nem kívánkozol többé egy ilyen fapadosba. A másik ok meg a furcsa kuplung.
Az ár érték arányt meg autóknál elég nehéz értelmezni. Autót az emberek legnagyobb része szubjektív szempontok alapján választ. Ez ugyna olyan, mintha az ételekről beszélnénk. Attól hogy a tökfőzelék fasírttal minden megfelelő tápanyagot tartalmaz, ami a szervezetnek szükséges (lehet hogy pont nem, nem vagyok dietetikus, csak mondtam egy példát) attól még sokan nem szeretik, és lehetőségeik szerint rendelnek inkább pizzát, rántott húst, vagy bélszín steaket.
Ugyanígy az egyszínű fehér fürdőszoba csempét sem szeretik sokan. Ár érték arányban az a legjobb, ugyanazt tudja mint a drágább designos csempék, egyedüli hátránya hogy nem tetszik. És fogadni mernék, hogy nálad sem egyszínű fehér minden csempe otthon.
Jó az ár-réték aránya. De ezen az alapon a teszkós párizsinak is jó az ár-érték aránya, még sem érdemes csak azon élni, nem?
Ülj bele egy kicsit jobb autóba és máris megtudod miért jobb! Ha az embernek korlátozottak az anyagi lehetőségei, akkor persze örül ha egy Daciara valót összekapar. Ez van, ezt kell szeretni. Ennek is van négy kereke, tulajdonképpen elvisz mindenhová, ha így nézzük. De ha jut egy kicsit magasabb kategóriájú autóra, akkor szerintem nem érdekli már az embert annyira szigorúan az ár-érték arány. Azt nézi, hogy valamivel több pénzért, kap bizonyos szempontokból jobb autót.
#9: A 900-as dacia nem oda való, így ez hülye összehasonlítás. Ennyi erővel egy kamion is kevesebbet fogyaszt mint a dacia? Mert az könnyedén elhúzza a 20 tonnás pótkocsit, a dacia meg szenved vele, egyesben csúsztatott kuplunggal tiltáson végig a sík úton.
Az autópálya egyébként sem része a többség napi közlekedésének.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!