Alulkormányzottságból lehet driftet csinálni? Ha igen, hogyan?
BeamNG drive szimulátoron gyakorlom a driftelést. A megindítás, illetve az íven tartás egész jól mennek, viszont ha alulkormányozva veszek be egy kanyart, azt valahogy vagy nem, vagy csak ritkán és nehezen tudom driftté alakítani.
-Ha simán elveszem a gázt és kivárom míg újra tapadnak az első kerekek és megszűnik az alulkormányzás, akkor jellemzően már késő és nem tudom bevenni a kanyart. (pláne nem driftelve, ahogy szeretném)
-Ha adok neki egy kéziféket, akkor kb ugyanaz a hatás, mintha pörögne a hátsó kerék, csúszik a kerék, viszont az alulkormányzásból nem lesz drift. (csak akkor, ha nincs alulkormányzás eleve)
-Ha rúgok egy kuplungot neki, akkor felpörög ugyan a hátsó kerék, de mivel az első kerekeknél nincs tapadás, ezért jellemzően csak tolja méginkább az orrát.
Mit csinálok rosszul? Én arra gondolok, hogy talán túl gyorsan akarom bevenni a kanyart és nem lenne szabad hagynom, hogy az első kerekek elveszítsék a tapadásukat és alulkormányzás legyen.
Másik elméletem, bár még a gyakorlatban nem próbáltam, hogy lehet nem is (vagy nem csak) a sebességgel van baj, hanem ha fékeznék előtte, akkor a súlypont átkerülhetne az autó elejére és hamarabb visszanyernék a tapadásukat az első kerekek, ami után már meg tudnám indítani a driftet (bár mivel az autóban nincs ABS, és ahhoz szoktam, ezért még nehezemre esik megtalálni azt a pontot, ahol a legnagyobbat fékez, de még nem blokkol a kerék, bár egy pályára épített autónál ez sikerült, előbb utóbb itt is kellene, de ha eleve hülyeség ez az elméletem, akkor mind1 is)
Hogy kellene csinálnom?
Többször is leírod a választ a saját kérdésedben. Az alulkormányzottság az, amikor az első kerekek elveszítik a tapadást, ezt te is tudod, hisz leírtad. Driftelésnél viszont az első kerekek tapadnak, ezzel is tisztában vagy. Szóval a kettő üti egymást. Ha alulkormányzott az autó, akkor azzal nem lehet driftelni. Persze mint írtad, vissza lehet szerezni a tapadást és utána próbálkozni, viszont az alulkormányzottság miatt elveszíted a lendületet, ráadásul a kanyar nagy részén már túl leszel, szóval sokat nem fogsz tudni alakítani belőle.
Egy szó mint száz, ha driftelni akarsz, de alulkormányzott az autó a bejáraton, akkor az a kanyar kuka, abból nem lesz drift sehogy sem.
Assetto Corsa elvileg drift szempontjából valóban még jobban is el lett találva, mint a pályaversenyzés (utóbbiból elvileg az Rfactor 2 élethűbb), bár kétségkívül az egyik legjobb szimulátor az ACC.
Igazából nem a játékkal van baj, mert ez is full szimulátor, hanem a vezetési tudásommal. xD
Még próbáltam azzal is "csalni" hogy leengedem az első kerékből a nyomást kicsit.. hátha "túlfújták" de így is 1.9 baron van, szóval ja, a belépő sebességgel van a baj.
Milyen nyálcseppeket? xD A férfiak jobban oda vannak az ilyesmikért, bár nyáladzani még őket sem láttam :D
De tény, hogy sokkal jobban oda vagyok az autókért, mint a többi nő na.
Amúgy a legtöbb szimulátor között nekem pont, hogy a BeamNG az ami a leg valóságosabbnak tűnik. Rally autóknál meg a Richard Burns Rally modolva. A Dirt Rally 1.0-át azt elég hamar abbahagytam, mert nagyon árkád feelingje volt az ellenormányzás utáni kiegyenesítéseknél és erre mások is panaszkodtak pont annál a játéknál. (Most nemrég megvettem a Dirt Rally 2.0-át, ez sokkal élethűbbnek hat, csak valamiért a Lancia Fulvia-s rész teljesítése miatt kifagy, pedig megvettem és nem tört.
Nyilván nem rossz az biztos...majd sikerül az...próbálj olyat csinálni, ami nem "normális", ahogy eddig nem próbáltad, hátha rájössz valami pluszra! :D
UI: Richard Burns rally valóban a legjobb rally játék!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!