Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Magyarországon van értelme...

Magyarországon van értelme 300 lóerős autóval mászkálni? Egyáltalán ki tudjak használni?

Figyelt kérdés
2021. jan. 22. 10:30
1 2
 11/18 Morzsi007 ***** válasza:
70%
Így van, a teljesítmény nem csak a végsebességhez jó vagy kell. Biztonságosabb erős autóval előzni, mint egy gyengébbek, persze át lehet billeni a másik oldalra is, mikor túl magabiztos vagy az autódban, aztán mégsem megy úgy, mint gondoltad. Nem mindegy pl, hogy 6s alatt vagy 90-en, vagy 12s alatt, teljesen más élményt nyújt ezzel nem szeged meg a szabályokat, ha megengedett legbagyobb sebesség 90km/h. Aki meg nem szeret vezetni, annak mindegy. Szóval, ha szereted az autókat és szeretsz vezetni, akkor ki lehet/tudod használni itt Magyarországon is, nem is értem a kérdést.
2021. jan. 22. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
100%

Igen, kb. ez az értelme, hogyha az autópályán egy emelkedőn (pl. egy előző kamion miatt) le kell lassítanod 90-re, akkor miután szabad a pálya a 90-ről egy szempillantás alatt újra eléred a 130-at és nem kell ehhez visszaváltani és padlógázon bőgetni a motort.

Ezen kívül nagyobb súlyok vontatásakor vagy pályanapon lehet értelme.

2021. jan. 22. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:
88%

A nagyobb teljesítménynek nem a nagyobb végsebesség az elsődleges előnye, hanem az erősebb gyorsulás, ezt pedig szabályos keretek között számtalan módon ki lehet használni:

- könnyebb és gyorsabb (ezáltal biztonságosabb) előzni

- ki lehet menni pályára túrni (pl. Hungaroring)

- kanyargós, szerpentines utakon, ahol engedi a sebességhatár, oda lehet rúgni neki

- nagyobb forgalomban is magabiztosabban ki lehet jönni védett útra, mert gyorsabban fel tudod venni a forgalom tempóját

- stb.

Nyilván persze ezek egyike sem létszükséglet, de attól még előny.

2021. jan. 22. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:
64%
Egyébként volt 118 lovasom. Utasokkal konkrétan örültem hogy felment a nagyobb emelkedőkön a Pilisben mikor mentünk... iszonyat. Egyedül még elmentem vele de ha volt pár száz kg teher, meghalt az autó. Most 500Nm-es nyomatékú 3l dízelem van (240 lóval). Álom hozzá képest.
2021. jan. 22. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:
25%
Na most miért is pontoztatok le a 14-ben? Talán jobban tudjátok hogy ment utasokkal az autóm? És a mostani hogy megy?
2021. jan. 22. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:
77%
Lepontoznak az erős autó miatt. De hülyeség a pontozást nézni. 10es voltam.
2021. jan. 22. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:
25%

Nekem még kevés is a 354 lóerő. Lehetne 420-450.

Mivel 150 utassal kitömve még így is kicsit lomha a Citaro G.

2021. jan. 22. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:
100%
Nekem 200le. az autóm.Pont lesz@.rom,hogy kitudom e használni vagy sem.Ráadásul kisautó,így azért megy is.Jó érzés vezetni,van benne erőtartalék.Eddig mindig 50-75le.autóim voltak.Most már nem vagyok hajlandó átülni egy gyengébb kocsiban.A jót könnyű megszokni.Nem vagyunk egyformák.Valaki közlekedő edénynek használja az autót,és van aki autóbu.zi.ennyi..
2021. jan. 23. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!