A kétezres évek elején általában ilyenek voltak a benzines motorok? (Bocsi csak nem sokat tudok a témáról).
Figyelt kérdés
Tehát, hogy akkor ez volt a megszokott, hogy öntöttvas blokk, alumínium hengerfej és kovácsolt acél hajtókar. Ma is hasonlóképpen gyártják csak könnyebb és erősebb anyagokból? Köszi a válaszokat!tegnap 11:01
2/5 anonim válasza:
Az öntöttvas blokk már borzasztóan elavult volt a 2000-es években.
Gyártották akkor is, de nem volt korszerű.
3/5 A kérdező kommentje:
Teljesen átlagos személy autókra vonatkozik a kérdésem.
tegnap 12:57
4/5 anonim válasza:
Nem lehet ennyire leegyszerűsíteni a dolgot. Az egyes technológiai újításokat, fejlesztéseket nem egyszerre vezetik be a gyártók.
Hogy egy példát mondjak, a legelső tömeggyártott olcsó népautókba szánt turbóbenzin motora a Volkswagen 1.8-asa volt. 1996 körül kezdték el használni. A legtöbb hasonló népautó-gyártó (Opel, Suzuki, Ford, stb) még évekig nem ajánlott ilyet.
Tehát ez így kevés infó, az öntöttvas blokkokat hasonlóan eltérő időben dobták el a gyártók, jópár éves folyamat volt. Nem lehet általánosan kijelenti, hogy ekkor, vagy akkor történt az átállás.
5/5 A kérdező kommentje:
De alu fejjel van a kombinálás és a kovácsolt hajtókar egy személy autónál akkor is gyakori volt? De biztos kellett jó pár év, mire át állt mindenki az alura.
tegnap 15:37
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!