Magyarországon van értelme 300 lóerős autóval mászkálni? Egyáltalán ki tudjak használni?
Ez csak 158 LE. Gyenge szar.
#1 nagyrészt, egyenes szakaszon, ha te zöldet kapsz, akkor a következő is zöld lesz - persze te még pirosat kapsz valóban mert a lámpákat úgy vezérlik, hogy átlag autó mire odaér, betartva a sebességhatárt, szintén zöldre érjen oda.
Annak a két másodperc alatt 50-en lenni érzésnek akkor van értelme, ha országúton vagy és odalépsz neki, bármelyik sebességben ugrik mint a macska, és könnyű előzni.
Egyébként sok értelme nincs ténylegesen... még németben se sok, mivel csak néhány pályaszakasz korlátozás nélküli... ott meg mire mész a jampizással?
Próbálj előzni egy 90 lóerős kocsival és próbáld meg 300 lóerőssel.
Nehéz lesz visszaállnod a 90 lóerősre.
Az ember sokkal magabiztosabb egy erős autóban. A több lóerő nem a szabálytalankodás és gyorshajtás szinonimája, hanem a jobb reakcióidőé és a több lehetőségé kikeveredni a szorult helyzetekből.
Megnézném hogyan húznál el 75 lóval egy 2 tonnás bódét meg egy másfél tonnás futót.
A teljesítmény nem csak száguldozásra jó.
Van értelme. Az ilyen kérdéseknek nincs értelme.
Bővebben? Városban nincs, de országúton (előzéshez leginkább), vagy pályán van.
Figyelj, a 75 lovas benzinesem is viszi a 160-at. Akkor elmondhatjuk, hogy túl erős, nem?
Most 313 lovas dízel a fő autóm, imádom. Ki lehet használni, vagy sem, mindegy. Erőteljesen gyorsít, emelkedőket nem veszem észre, a 145-öt olyan hihetetlen csendben és alacsony fordulaton tartja, mint más autó a 70-et. Ez a lényeg, a hatalmas erőtartalék, ettől lesz nagyon kényelmes azokon a tempókon, amit legálisan használhatunk.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!