BMW E46 2000/perc fordulat alatt kuplung felengedésekor 1-es ben rángat, mi lehet a probléma?
Gáz nélkül finoman felengedve, nem rángat de akkor meg lassú vagyok és dudálnak.
Mikor megvettem ritkán volt ilyen problémája.
1796cm3, sokszor annyira idegesítő... vagy kuplungnak annyira nagy lenne a holtjátéka.
Arra is gondoltam, hogy ahogy mozog a motor 1-Ben.
Mivel a városba költöztem így Automata váltós e46 vagy e90 tuningot szeretnék később.
Ezt meg a Tesvérem megvenné tőlem, nem akarok xart eladni neki.
Motorikusan semmi baja N-es motor és 1500 km alatt egy csepp olajat se evett meg . Egy alvázvédőzés kell neki és pöpec még 10 évig.
5 figyelj nem egy xar motor ez, 100 fölött sok új autót ma is leköröz. 2500-tól megy igazán, 50-70 körül lomha sajnos .
De ahhoz képest én 8L eljárok vele.
És 16 éves... van olyan ismerősöm aki kamionozott évekig és neki is E46 compactja van, a szalonból hozta ki és a kisebb butított 1600cm3 változat. 700.000km van benne neki és a lánc se volt cserélve benne neki.
Ismerős viszont xopik az N42b20a motorral ami ugyanez csak 1995cm3 a Vánosz elszállt neki és 120.000km-el vette, gyönyörű e46 coupe és ezt csinálja neki.
2000-nél letiltott neki.
#6 Az N42-es motorról mondják, hogy messze az egyik legrosszabb BMW motor. Ez nem azt jelenti, hogy cserben fog hagyni minden sarkon, de átlagban nem annyira megbízhatóak mint más motorok. Tehát lehet, hogy ismerősödnek elfutott ennyit, de az nagy szerencse.
Ez volt az első Valvetronic-os motor, ezért is annyira rossz a hírneve, na meg az olajat is szereti.
100 fölött sok új autót leköröz??? MI? :D Az E46 318i??? Ne szórakozz már velem :D. Nincs 120 lóerő az kocsi.
0-100 majdnem 11 másodperc. 100 fölött? Még siralmasabb. 200? El se éri.
Akkor mi a halálról beszélsz te, hogy sok autót leköröz 100 felett? Ja. A régi Swiftet esetleg. Meg az ilyen 20 éves 1.2-es autókat.
Neharagudj, pont ezért utálom a legtöbb ilyen BMW-t, meg a tulajdonosaikat... :D. Miért kell többet gondolni a kocsiról, mint ami? Meg megmagyarázni, hogy ez igenis egy jó gép, meg nagyon megy?
NEM. Ez egy szar, már neharagudj :D. Egy 800 ezer forintos BMW, abból is a legkisebb motoros. Gyenge mint a harmat. Elhiszem, hogy erre van pénzed, szíved joga. De ne már. Miért kell az ellenkezőjét beállítani? Nem kell attól még az egekbe magasztalni. Még azt is megmagyarázod, hogy jól megy... És az összes ilyen hülyegyerek ugyan ezt csinálja... Úgy csinál mintha valami 50 milliós M5-ben feszítene, és övüké lenne a világ. Közben meg egy olyan szétrugdalt BMW-t vezetnek, hogy gyakorlatilag bárki meg tudja venni magának. BÁRKI. Akarok egy ilyet, holnap elmegyek, azt veszek egyet, annyira szarér-hugyér árulják.
Úgyhogy neharagudj, de nem... A jó BMW nem a 800 ezer forintos 318i-nél kezdődik. Valamint a "jól megy" kifejezést se a 120 lóerős kocsira mondjuk. Ennyi. Ezt miért nem ismeritek be? Fájna mi? Fájna beismerni az egyszem kocsidról, hogy mégse megy annyira, mint mondod.
#8 Nem, az automata nem rángat mert az tud váltani :)
De nyugi, egy kis gyakorlás és megszokod.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!