Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A magyarok többségének mi a...

A magyarok többségének mi a véleménye arról, hogy 200+/250+ ezer kilómétert futótt bontószökevényekkel járnak?

Figyelt kérdés

#bontószökevények
2020. aug. 30. 20:07
1 2 3 4 5 6
 41/59 A kérdező kommentje:
#40 Vicces vagy.
2020. szept. 1. 17:41
 42/59 anonim ***** válasza:
53%
Te meg troll.
2020. szept. 1. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 43/59 A kérdező kommentje:
#42 Azért mert szomorú vagyok, hogy hiába vesz valaki felelőségteljesen egy normális autót Magyarországon, könnyen egy műszakiztatott roncs okozta balesettbe kerülhet?
2020. szept. 1. 17:50
 44/59 anonim ***** válasza:
29%

Elgondolkodtató húrokat penget a kérdező.


Nagyon sokan egyet értünk vele, még akkor is, ha csak troll.

A Magyar "autózás" óriási adóteher a felhasználóknak. Ha kivonnák a járművek életkora vagy futásteljesítménye miatt az autók 70%-át, akkor az nagy kiesés lenne. Nem lenne kiszabható gépjárműadó, műszaki, eredetvizsga, büntetés. Gondoljátok végig.

Egyenlő ez változni nem igen fog. Belsőégésű autó idővel alig lesz, az is csak OT rendszámmal.

2020. szept. 1. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 45/59 A kérdező kommentje:

Valószínüleg sokaknak bántóan fogalmaztam. Nem ellenük, hanem értük vagyok dűhös.

Bár tudom, a többség nem fog változtatni az életén.

2020. szept. 1. 22:33
 46/59 anonim ***** válasza:
60%
Továbbra sem kaptam választ, hogy mitől életveszélyes egy rendszeresen karbantartott, garázsban tárolt 2010-es évjáratú autó.
2020. szept. 1. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 47/59 A kérdező kommentje:
#46 Rengeteg helyen anyagfáradás lép fel. Egy alkatrész sincs ilyen hosszú távra tervezve benne. Egy gépjármű összetett szerkezet, sok alkatrészből. Egyikey sem tesztelték ilyen hosszú igénybevételre, de nem is készült úgy.
2020. szept. 1. 22:54
 48/59 anonim ***** válasza:
58%
Több millió km-en keresztül tesztelik a gyártók az autóikat a legkülönbözőbb időjárási és útviszonyok között. Régen rossz lenne, ha még ennyit se bírnának ki a kocsik, ha igaz lenne ez a feltételezés, hogy 200 ezer km után kuka, akkor senki nem venne új autót, mert az emberek jelentős többségének nincs annyi pénze, hogy ezt megengedhesse magának. A Dacia is mekkora sikereket ért el még a nyugat-európai országokban is a fapados autóival, mert rájöttek a vásárlók, hogy sokkal jobb vétel egy olcsó, megbízható kocsi, mint egy extrákkal telepakolt luxusverda, amit tényleg nem arra terveztek, hogy sok évig használják.
2020. szept. 1. 23:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 49/59 A kérdező kommentje:

#48 A Dacia típikusan egy céges melós autó Nyugat-Európában, nem az veszi ott aki(k) majd vezeti(k).


Drágább olyant gyártani ami tovább bírja, és mivel minden centet megsporolnak 200/250 ezer kilómétert után egy használt piaci hulladék lesz. Drágább már tényleg rendbe hozni és úgy tartani, mint újat venni. Bár tudjuk az idő is luxus.

2020. szept. 1. 23:56
 50/59 anonim ***** válasza:
60%

"Rengeteg helyen anyagfáradás lép fel. Egy alkatrész sincs ilyen hosszú távra tervezve benne."


Igaz nem gépész vagy járműmérnök, hanem vegyész vagyok. De én még nem hallottam olyat, hogy 10 év egy nagyszilárdságú acél váznak extrém hosszú igénybevétel lenne és ez alatt komoly szerkezeti, fizikai, kémiai változások mennének végbe. Ha műanyag lenne, még azt mondanám, hogy igaz. De te biztos jobban értesz hozzá.

Ezek szerint még a karosszéria átrozsdásodásra a legtöbb gyártónál standard 10-12 év garanciát sem tesztelték, csak hasraütés szerűen írtak egy számot.

Ez alapján pl a Lánchidat vagy az Eiffel-tornyot is 6-8 évente le kellene bontani és újraépíteni. Hiszen ilyen "extrém hosszú" idő alatt "teljesen elfárad" az anyag és "életveszélyes" lesz.

2020. szept. 2. 07:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!