Napi 200 km autópálya ingazasra kompakt autó alacsony fogyasztással?
Sziasztok!
Ausztriaba fogok ingazni és nagyjából 200 km lesz a táv (100 oda 100 vissza), és minél több de pontos tippet szeretnék hallani nálam jobban értő személyektől, hogy vajon milyen autó felelhetne meg a leginkább nekem?
Szempontok:
1. Minél kevesebbet fogyasszon (de ne legyen hibrid vagy elektromos)
2. Dízel vagy benzin? Autópályán lenne főleg használva, városban való használat alig kb 10-20%ot tenne ki nálam.
3. Körülbelül 10-15 éveseket néztem, mert a keret amit rakolteni tudok magára a kocsi vásárlásra az kb 700.000-1.1 millió , (ha van fiatalabb kocsi az persze nem baj, de ahogy néztem kb 10 evesektol láttam ilyesmit)
4. Elso autóm lesz, ezért nem szeretnék egy nagy kocsit, legyen rajt 4-5 ajtó hogy beszállni be lehessen, de igazából én amit néztem kettő az pl 2008as suzuki swift az elég kis rövid ami persze nem baj, vagy hasonló opel Astra g ami még okés hosszusagra.
5. Amennyire lehet legyen persze biztonságos torestre.
Ami nem fontos nálam:
-kinezet, trendiség, extras belső ...
Csak egy olyan autót szeretnék amire elvisz ahova kell és haza, de azt úgy teszi hogy minél kevesebbet kene alkatrészre költeni folyton és üzemanyagra.
Ja és ha még 150 ezer körül van a km benne az is szuper lenne.
Kérlek segítsetek már annyit nézegettem a hirdetéseket, kíváncsi vagyok a velemenyeitekre.
Elore is köszönöm!
Nagyon kicsi a kereted napi 200 km-re. Ehhez új vagy újszerű autó lenne az ideális, dízel vagy hibrid. Havi fél millió közeli összeg lesz így is, úgy is az autózásod beleértve az üzemanyagot, szervizelést, amortizációt, egy 10-15 éves autóval pedig hamar gondjaid lesznek, ha karban is tartod, 2 éven belül vége lesz, vagy csak aránytalanul drágan tudod megjavítani.
Nem véletlenül vesznek a németek ilyen célra új prémium dízelt, használják 3-4 évig, majd adják el 400-500 ezer km-el (amit itthon visszatekernek 200-ra..).
Ha nem keresel annyit Ausztriában, hogy ezt a havi összeget belekalkulálva is megérje, akkor rossz munkahelyet választottál.
#31 ezen mi lenne a havi fél milla?
Én egy kis kompakttal ami akkor volt 13 eves, ket evig jartam így és nem kellett sokat kolteni rá talán csak az olajcserék voltak gyakoribbak. Mar 17 eves az auto 365.000 km, nem esett szét alattam.
Nekem mondjuk a cég tankolta de én tartottam fenn.
33:
Te nem mentél vele annyit. A kérdező legalább 4000 km-t menne havonta, úgy hogy csak a munkába járást számoltuk, az 200-250 ezer Ft csak üzemanyagra. 3-4 havonta olajcsere, kisszerviz, évente nagyszerviz, kétévente egy adag gumi, meg még ki tudja mi minden. Ha valami régi ócska kocsit vesz, akkor ilyen használat mellett ezeken felül sokszor fog út szélén is varakozni az autómentőre. Ha meg jó állapotú, új vagy újszerű kocsit vesz, az amortizációval együtt mindez ki fog jönni 500 ezerre az üzemanyaggal együtt.
A 365 ezret egy ilyen használat mellett 7 év alatt fogja elérni.
Azt mennyi nálad az üzemanyag? Nálunk 340, de 370-nel szàmolva is csak 75.000.
Egyszobás lakás Bécsben 200.000.
Én mentem 4.000eket havonta, volt hogy többet is. Rengeteget autóztam.
Ha normálisan vezet 100-at pályán, kevesebbet árt a kocsinak mintha Kelenföldről járna naponta az Árpád hídhoz.
500.000 akkor lesz neki havonta ha a törlesztőt kell fizetni a szerinted "újszerű" autójára ami mellesleg ilyen gyakori használattal elég hamar veszít az értékéből.
A Kiánál pl a garancia 7 év VAGY 150.000 km.
Ő a garit bukná 3-4 év után legkésőbb. A gondok meg nem az első hónapban jelentkeznek.
Új autót venni f@ssãg ha valakinek nincs felesleges 5-8 millája.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!