Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen tapasztalataitok...

Milyen tapasztalataitok vannak B kategóriás jogsi szerzésével kapcsolatosan Magyarországon?

Figyelt kérdés

2020. jún. 17. 10:29
1 2 3 4
 21/32 anonim ***** válasza:
Es nem szolt semmit az oktato vagy a vb h gyorsan fekeztel? A zebra nagyon erdekes amugy, nekem mar akkor nyomja a feket az oktatom amikor meg a gyalogos el se dontotte, hogy megall vagy ott marad. Persze nyomnam en is, de ő mar joval elobb ralep a pedalra pedig tudom h biztonsagosan meg tudnek allni viszont ha ezt vizsgan is eljatssza nem tom mit csinalok vele xD
2020. jún. 26. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/32 anonim ***** válasza:

#21

Vizsgán ha bele kell fékeznie, már szopó. Egyébként meg mit mondhatnék? Hülye helyzet volt, az biztos.

2020. jún. 26. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/32 anonim ***** válasza:
Na de átmentem. :) hallelujah
2020. jún. 30. 01:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/32 anonim válasza:
Szerintem a KRESZ vizsgáig egy jó rendszer. A vizsga számítógép előtt történik, minimális a csalás vagy a befolyásolás lehetősége. 20 éves kor alatt jár az állami támogatás(25 ezer ft.). Nekem állami támogatással a KRESZ oktatás és a viszga és az elsősegély oktatás 10 ezer forintból megvolt 2020-ban, ami szerintem elég jó. Igaz hogy a KRESZ vizsga után jönnek a problémák. Vannak rossz modorral és stílussal rendelkező oktatók. Az is előfordul hogy az oktató a pótórát zsebbe elrakja és a papírra nem kerül fel a pótóra. Vizsgabiztosok között is vannak szigorúbban és kevésbé szigorú is. Én senkinek nem ajánlom hogy pénzelje a vizsgabiztos mert ha kiderül hogy befolyásolva volt a vizsga akkor érvényteleníthetik a jogosítbányt!
2020. júl. 9. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/32 anonim ***** válasza:
A potorat nem vezetik mar a karatonon. Velem nagyon ritkan iratta ala, mert hogy mar megvan a minimum oraszam. Ott csalnak ezek a szemetladak, ahol tudnak.
2020. júl. 9. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/32 anonim ***** válasza:
#24 akkor ebben nincs tapasztalatod, mert az oktatonak fizetsz, ő adja at a vizsgabiztosnak. Hiszred vagy nem, nekem rovidebb volt a vizsgam, es meg a vb is elmondta, hogy kb napi szinten fizetik le. Ezen nem kell annyira meglepodni.
2020. júl. 9. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/32 anonim ***** válasza:
100%
Az a helyzet hogy valószínűleg van egy kötelezően előírt bukási százalék mert mi mással lehet magyarázni hogy van olyan vizsgabiztos akinél minden héten van olyan nap amikor minden diák megbukik. 8 különböző oktató tanulója,még az iskola is más de mind béna????
2020. júl. 9. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/32 anonim ***** válasza:
Ez nem tudom mennyire valid, de ha belegontoltok, a legtobb nem újonc oktato ismeri kb az osszes vb-t. Nincs beloluk olyan sok. Nyilvan aki szabalyosan vezet nem buktatjak meg. Viszont tanukovezetokent nem vagyunk profi vezetok, igy konnyen benezunk valamit amiert buktathatnak. Ja, ha viszont fizetsz, akkor meg egesz hirtelen segitokeszek lesznek? Undorito ez a rendszer de tenyleg. Sok kulfoldi ismerosom van, egyikuk se szamolt be ekkora korrulciorol mint ami nalunk van. Lekene ezeket mind csukni egyszer! Vagy legalabb egy alapszintu szabalyozas nem ártana. Visszajelzes stb..
2020. júl. 9. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/32 anonim ***** válasza:

#28: az egész autóvezetés-oktatás rendszerét kellene az alapjaitól újraírni. Úgy fhos az egész, ahogy van: elég az utakon körülnézni:

- viszonylag széles sáv, balra akar kanyarodni a kisgólya. Mit csinál? Lehúzódik a sáv JOBB szélére, indexel balra, és vár. Már mindenki áll, mindenki integet neki, hogy mehet, de nem mer elindulni...

- a szabályokat képtelenek alkalmazni, mivel az oktatás címén folyó paródia közben soha nem kapnak magyarázatot: sebességkorlátozás a következő kereszteződésig tart, tehát ha pl. lakott területen kívül egy szakaszon van egy 60-as tábla, és 200 méter múlva egy alárendelt út becsatlakozik, nagyon sokszor továbbra is tartják a 60-at. De ha beérnek lakott területre, akkor se lassítanak, ugyanúgy a 60-at tartják.

- sárga sávos felfestés (forgalmi okból is tilos megállni rajta): látja, hogy áll a sor, de azért ráhajt, és utána csodálkozik, hogy a keresztutcáról nem tud kifordulni a busz, és még neki áll följebb, hogy dudálnak neki.

- Kereszteződésbe behajtás: már régesrég sárga, de ő még átsuhan világospiroson, pedig tisztán látszik, hogy az előtte levő is próbálja beszuszakolni magát a kereszteződés túloldalán. És csodálkozik, mikor a zöldet kapott keresztirányú forgalmat feltartja, és mutogat, meg anyázik, hogy ő nem tehet róla, hogy beszorult a kereszteződésbe (de, tehet róla!)

- Autópályán fullon mindkét sáv, külső 85-90-nel halad, belső 110-120 körül. De megérkezik igazságos-izomtibor, és rángatja jobbra-balra a kocsit, villog, indexel, és nem érti, miért nem engedik el...


Szóval jobb lenne egy sokkal gyakorlat-központúbb oktatás, ahol pl. nem kizárólag a vizsgaútvonalakon folyna az oktatás, vagy pedig a vizsgaútvonal nem fix lenne, hanem egy adott területen, körzetben a vb mondaná, merre menjenek. És az legyen értékelve, hogy mennyire tanulta meg kezelni a vezetési szituációkat a tanuló...

2020. júl. 9. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/32 anonim ***** válasza:
100%
A vizsga útvonal betanulás ott nem működik ahol legalább 30 különböző útvonal van,de Cegléden nincs csak 6.... Így már érthető hogy miért mennek át oda vizsgázni.
2020. júl. 9. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!