Mi volt a legundorítóbb okádék bontószökevény, amit valaha vezettél? :D
Nekem egy szalagkorlát alól kihúzott 95-ös Ford Escort, ezen a rothadó szeméthegyen még másfél év műszaki volt amikor hozzám került első autóként mint "ajándék", hát örültem neki hogy legalább ilyen van, menni ment, de ekkora förtelmes ortó mocskot én azelőtt még nem láttam.
Az alváza purhabbal volt kitömve, ez akkor lett nyilvánvaló amikor a következő műszaki vizsgán a grafitceruza úgy ment bele, mintha vaj lenne. Persze ekkor a vizsgáztató már üvöltve káromkodott, mert előtte nem találta rajta a kipufogót, hát persze, mert 2 héttel korábban az leesett róla egy fekvőrendőrön áthaladva, a lökhárító felével együtt. :D
Világítás mint egy kancsal k**va, az egyik erre, a másik arra, index "manuális váltós" volt (fel, le, hátra, előre -- minden egyes villogásra), sebességet és üzemanyagot szerintem soha a büdös életben nem mutatta ez az okádék, égők szépen égtek mint karácsonykor, már belül, ahány oldal annyi szín.
Végül beszámíttattam egy autókereskedésben az átírási költségért cserébe (mert a másik opció az volt hogy bele rakok 3 kanna benzint és felrobbantom a g**cibe ezt a tűzre való szemetet), gondoltam jó hülyék hogy ezt a méhtelepszökevényt átveszik, de aztán mit látok egy hónap múlva? Ott van fenn meghirdetve 250.000 jó magyar Forintért "normál" állapotúként. :D
"Olyan szinten szét volt rohadva az is, hogy a pirosnál elálltak mellőlem az emberek az autóikkal. :D"
Nem bírom, k*rva jó. :D
Anno, amikor "személyivel" lehetett új suzukit kihozni a szalonból, nagyon sokan rácuppantak. Utána persze jött a koppanás, hogy bizony a hazaút ingyen volt, de utána keményen fizetni kell, minden hónapban. Na, az már sokaknak nem tetszett. Használták, amíg lehetett, amíg a bank vissza nem kérte. Egy ilyen "visszakérős" csoportban voltam beugrós sofőr egy darabig. Annyi világszemetét fél év alatt azóta se, addig se vezettem....
Gyakorlatilag pár hónap alatt annyira nullára voltak taposva a gépek, mintha nonstop, szervíz nélkül, padlógázon megkerülték volna a galaxist háromszor. Egyik durva sztori: ötajtós swift, gyárilag retekszürke. Kiderült, hogy nem annyira szürke, inkább retek. Széttépett reklámszatyorból csináltam hirtelen üléshuzatot, hogy ne a ganéba kelljen ülnöm. 7 hónapos autó. Ablakot ha letekered, fel már nem, az ablaktábla ferdén beesik az ajtóba. Mindenütt kosz, ragacs, csikkek, bűz. a fékeken betét már nem volt, csak fém a fémen. mind a négy kerék tükörradiál (na jó, kb 0.5 mm minta még volt), pótkerék, szerszámkészlet nuku, két gumi szálszakadásos, dudoros. Viszont vigyázni kellett rá, mert "ez egy villámgép tesó"! Pluszban "nagy zsene van ám benne"! Az. Valami mekosonic supersound nevű kazettás hipermagnó, beleszorult kazettával, amiről a 3+2 (vagy mi a franc) vonít. Ja, hangfal: két orbitális mélynyomó (valami kukázott disco-hangfalból) a kalaptartó helyett befaragott kétcentis pozdorjalapon, membránnal a csomagtartó aljára nézve, a hátoldaluk meg - hogy menjen a kocsi színéhez - kályhaezüst-el lefújva.
Mese nioncs, az autót el kellett hozni, az összes tréler foglalt.
Ezzel a fo..taligával elvánszorogtam tokajtól debrecenig, a fék nemléte miatt kb 30-40-es átlaggal.
Végszóként még, amikor már a telepre kanyarodtam volna be, a kanyar felénél egy csattanással beakadt a kormányzár. Nem mondanám, hogy nyugodtan szálltam ki belőle... :D
Nagyon rossz autót még szerencsére nem kellett vezetnem.
Talán a legrosszabb a céges Ford Transit Connect volt. Sok km volt benne, meg retkes minden. Kárpitok feketék, itt-ott cigicsikkel kiégetve. A műszerfalon annyi por, hogy termőföldnek össze lehetett volna gyűjteni. Az ajtózsebben isten tudja mikori csirkecsont. Minden kopott. Műszaki hiányosságai is voltak. Hidegebb időben alig indult be, sebességeket időnként nehezen vette, szélvédő keresztbe repedve, klíma nem működött, semi-slickre kopott repedezett gumik. De azért viszonylag biztonságosan el lehetett vele közlekedni. Nem sokkal később bontóba is adták.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!