Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi volt a legundorítóbb...

Mi volt a legundorítóbb okádék bontószökevény, amit valaha vezettél? :D

Figyelt kérdés

Nekem egy szalagkorlát alól kihúzott 95-ös Ford Escort, ezen a rothadó szeméthegyen még másfél év műszaki volt amikor hozzám került első autóként mint "ajándék", hát örültem neki hogy legalább ilyen van, menni ment, de ekkora förtelmes ortó mocskot én azelőtt még nem láttam.


Az alváza purhabbal volt kitömve, ez akkor lett nyilvánvaló amikor a következő műszaki vizsgán a grafitceruza úgy ment bele, mintha vaj lenne. Persze ekkor a vizsgáztató már üvöltve káromkodott, mert előtte nem találta rajta a kipufogót, hát persze, mert 2 héttel korábban az leesett róla egy fekvőrendőrön áthaladva, a lökhárító felével együtt. :D


Világítás mint egy kancsal k**va, az egyik erre, a másik arra, index "manuális váltós" volt (fel, le, hátra, előre -- minden egyes villogásra), sebességet és üzemanyagot szerintem soha a büdös életben nem mutatta ez az okádék, égők szépen égtek mint karácsonykor, már belül, ahány oldal annyi szín.


Végül beszámíttattam egy autókereskedésben az átírási költségért cserébe (mert a másik opció az volt hogy bele rakok 3 kanna benzint és felrobbantom a g**cibe ezt a tűzre való szemetet), gondoltam jó hülyék hogy ezt a méhtelepszökevényt átveszik, de aztán mit látok egy hónap múlva? Ott van fenn meghirdetve 250.000 jó magyar Forintért "normál" állapotúként. :D



2020. jún. 14. 23:19
1 2
 11/18 A kérdező kommentje:
Visítok, rohadt jók ezek a sztorik egytől-egyig :D
2020. jún. 15. 10:49
 12/18 anonim ***** válasza:
87%
Egy Merci coupe-t vittem szívességből lakatoshoz. Az az elég ocsmány volt.
2020. jún. 15. 13:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 A kérdező kommentje:

"Olyan szinten szét volt rohadva az is, hogy a pirosnál elálltak mellőlem az emberek az autóikkal. :D"


Nem bírom, k*rva jó. :D

2020. jún. 15. 23:50
 14/18 anonim ***** válasza:
88%

Anno, amikor "személyivel" lehetett új suzukit kihozni a szalonból, nagyon sokan rácuppantak. Utána persze jött a koppanás, hogy bizony a hazaút ingyen volt, de utána keményen fizetni kell, minden hónapban. Na, az már sokaknak nem tetszett. Használták, amíg lehetett, amíg a bank vissza nem kérte. Egy ilyen "visszakérős" csoportban voltam beugrós sofőr egy darabig. Annyi világszemetét fél év alatt azóta se, addig se vezettem....

Gyakorlatilag pár hónap alatt annyira nullára voltak taposva a gépek, mintha nonstop, szervíz nélkül, padlógázon megkerülték volna a galaxist háromszor. Egyik durva sztori: ötajtós swift, gyárilag retekszürke. Kiderült, hogy nem annyira szürke, inkább retek. Széttépett reklámszatyorból csináltam hirtelen üléshuzatot, hogy ne a ganéba kelljen ülnöm. 7 hónapos autó. Ablakot ha letekered, fel már nem, az ablaktábla ferdén beesik az ajtóba. Mindenütt kosz, ragacs, csikkek, bűz. a fékeken betét már nem volt, csak fém a fémen. mind a négy kerék tükörradiál (na jó, kb 0.5 mm minta még volt), pótkerék, szerszámkészlet nuku, két gumi szálszakadásos, dudoros. Viszont vigyázni kellett rá, mert "ez egy villámgép tesó"! Pluszban "nagy zsene van ám benne"! Az. Valami mekosonic supersound nevű kazettás hipermagnó, beleszorult kazettával, amiről a 3+2 (vagy mi a franc) vonít. Ja, hangfal: két orbitális mélynyomó (valami kukázott disco-hangfalból) a kalaptartó helyett befaragott kétcentis pozdorjalapon, membránnal a csomagtartó aljára nézve, a hátoldaluk meg - hogy menjen a kocsi színéhez - kályhaezüst-el lefújva.

Mese nioncs, az autót el kellett hozni, az összes tréler foglalt.

Ezzel a fo..taligával elvánszorogtam tokajtól debrecenig, a fék nemléte miatt kb 30-40-es átlaggal.

Végszóként még, amikor már a telepre kanyarodtam volna be, a kanyar felénél egy csattanással beakadt a kormányzár. Nem mondanám, hogy nyugodtan szálltam ki belőle... :D

2020. aug. 14. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:
85%
Sirok, hatalmas sztorik!
2020. aug. 15. 02:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:
85%

Nagyon rossz autót még szerencsére nem kellett vezetnem.

Talán a legrosszabb a céges Ford Transit Connect volt. Sok km volt benne, meg retkes minden. Kárpitok feketék, itt-ott cigicsikkel kiégetve. A műszerfalon annyi por, hogy termőföldnek össze lehetett volna gyűjteni. Az ajtózsebben isten tudja mikori csirkecsont. Minden kopott. Műszaki hiányosságai is voltak. Hidegebb időben alig indult be, sebességeket időnként nehezen vette, szélvédő keresztbe repedve, klíma nem működött, semi-slickre kopott repedezett gumik. De azért viszonylag biztonságosan el lehetett vele közlekedni. Nem sokkal később bontóba is adták.

2020. aug. 15. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:
84%
1984-es Fiat Ritmo. Wartburg 1.3, Peugeot 106. A rozsda szétette őket. A legdurvább a 601-es Trabant volt. Jobb hátsó lengőkar kerékkel mindennel együtt kerítésdróttal volt feldrótozva.
2020. aug. 15. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:
Céges Opel Astra. "Tartalék" autó (azaz arra volt ha valami nagyon elromlik azért tudjunk mozogni). Voltak "névre" kiosztott autók is, az enyém éppen 120 000-es nagy szervízen. De ez már így senkié nem volt valami korábbi főnöké volt aztán amikor 200 000 km lett benne átment tartalék autónak. Innen kezdve volt vele minden szállítva, meg nem igazán kímélte senki. Majd jött a főnök, hogy a szerinte eégszen jó állapotú a tartalék autó, úgyhogy másnap reggel induljak el Párizsba vigyek ki pár cuccot az egyik ottani partner cégnek, szakértsek meg valami, meg vissza felé még vigyek el pár cuccot Bern-be (érted Párizs - Budapest között Bern pont útba esik). ajd jöjjek haza. Na mondom szerintem a tartalék "autó" ezt az utat nem fogja kibírni. Másnap reggel egyik kollégával elindultunk Bp XIII. kerületből Párizsba. Már majdnem eljutottunk A Budaörsi-Dajka Gábor sarokig amikor az autó elkezdett reménytelenül rángatni. Éppen elvergődtünk a Dajka Gábor utcába és ott sikerült félre állni. Kicsit körbe néztünk és láttunk egy marék csapágygolyót meg néhány autóalkatrészt szétszórodva. Később kiderült ez a jobb első kerék néhány alkatrésze volt (gömbcsukló és kerékagy csapágy). Közölte a főnök nincs baj, küld trailert és nem messze van valami szervíz ott megorvosolják, és menjünk tovább. Így eljutottunk Budaörsig. (a cél továbbra is Párizs). A szerelőnél megtákolták az autót. Induljunk tovább. Mondtam a kollégának, hogy Bicskéig menjünk a régi 1-esen mert ha valami van az autóval nem a pályán fogunk lerohadni. Ez volt az a pont, hogy fogadást kötöttem a kollégával, hogy Biatorbágyig vagy Bicskéig fogunk-e eljutni. Egyikünk sem nyert, mert a Budaörs-Budakeszi lámpáig jutottunk, és amikro ott a lámpa zöldre váltott probáltam indulni és megint csattogás, rángatás és valami felejthetetlen brutális szag jött ki az autóból. Félre álltunk. Kiszálltunk, megnézni mi van az autóval. Ahogy kinyítottuik a gépház tetőt nem csak gőz, hanem fekete füst is felszállt az autóból, és úgy látszott, hogy néhány elektromos kábelen ég valami /nem maga a kábel égett, hanem a ráfolyt mindenféle trutyi, meg kosz/. Szerencsére nem égett ki teljesen az autó. "Csak" az akksi és néhány elektromos kábel gyulladt ki a motortérben. Meg úgy akkor ott már egy rakás egyéb cucc is éget. Ekkor úgy döntöttünk, hogy az útra bekészített ásványvizet és kólát ráöntjük, hogy ne égjen ki teljesen. Megint hívtuk a főnököt, hogy hát az autó konkrétan ég, és nem jutottunk túl Budaörsön. És Párizs innen még pokoli messze van. És mi lenne ha adna valamir endes autót. Az ötlete volt, hogy vigyük vissza a Budaörsi szervízbe és ott majd reggelre(!) rendbe teszik és folytassuk az utat. Na ez volt az a pont, amikor megfogalmazodott bennünk, hogy lelocsoljuk az egész ócskavasat benzinnel és ott gyújtjuk fel az útszélén. Aztán valahoy a főnök túl adott ezen a romhalmazon.
2022. márc. 25. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!