600ezer alatt Mercedes W210?
Mennyire reménytelen/veszélyes vállalkozás 600alatt 210-est venni?
Formára talán az egyik kedvenc Mercim, hiába szidják a hardcore mercisek, hogy antimerci stb.
Tudom, hogy a korrózióvédelem kb egyenlő a nullával...
Egy erős, dinamikus kicsit prémium, kicsit sportos autót keresek.
A pénztárcám szűkös , ami ezen kategóriáknál tudom nagy baj , épp ezért érdeklődöm.
Hosszabbtávra tervezek , legalább egy 4-5 évre.
A többi autóval ellentétben ezek a kocsik 200-tól 5millióig szórnak... Mennyire lutri ilyet venni?
Egyéb autók amiket nézegettem:
Renault Clio 1.6 16v
Peugeot 206 cc (roland garros)
Volvo S40 /S60 /S80
Seat Toledo
Mercedes W124
Valami alternativa? Bevállalnátok?
W210-es mercit sem 200-ert sem 5millioert NEM szabad venni.
Ez az auto egy hulladék, a márka szégyene!Normalis ember menekül tőlük tekintve hogy ez pontosan az az autó aminel a drága vételár es a jelenlegi jó(bb) állapot semmit nem garantál.6kilóért meg addig kell nyujtozkodni ameddig a takaró ér.Nyilván nem véletlen,hogy ezt a mercit annyiért mérik mint a kortárs kisautókat,csak azokkal legalább még jól is járhatsz a mercivel meg biztosan nem!
Ennyire gáz lenne? A 210-esnél mi a baj a korrózión kívül?
Tegyük fel nem automata, nem 4matic... Tudtommal motorikusan nagyon jók ... Miért hulladék?
600-ból kisautót nézegess, még azokra is költeni kell 100-200 ezret úgyis. A 206 Roland Garros bejön nekem is, mondjuk CC-t nem vennék abból, de ha találsz épet, akkor tulajdonképpen élményt is ad. A Clio sem rossz, az 1,6-os motorral még valamennyire dinamikus is. A Toledot meg a Mercedeseket hagyd szerintem. Mercedest akkor vegyél, ha hajlandó vagy még százezreket költeni rá, hogy rendbe tedd. Mert ha jó, akkor évjárattól függetlenül drágább lesz, mint a keret, amit rászántál.
A W210-esről gondolom eleget olvastál már, sok cikk szól róla a neten, nem írnám le, amit azokban már leírtak. Sokatmondó lehet viszont, hogy abban az évben jött ki, amikor a Mercedes akkori vezére azt találta mondani egy nyilatkozatában, hogy "minőségben a vállalható minimumra kell lemennünk". Korszakváltás volt az a Mercedesnél, és nem minden költségcsökkentésre irányuló húzásuk jött be, konkrétan elhozva a márka egyik legnagyobb mélyrepülését a következő évekre. A formája nekem is tetszik, kívül-belül ízléses autó, de körülbelül ez a legnagyobb erénye is.
Köszönöm válaszod!
Végülis akkor nem nagy meglepetésre azt a következtetést kell ebből levonnom, hogy a prémium felejtős, ha nincs, és nem is lesz rá keret... Bár nyilvánvaló, de próbalkozni azért lehet 😅
A volvokról esetleg még valami? Ahhoz senki nem fűzött semmit... Bár az is egy prémiumkocsi, gondolom hasonló a németekhez.
Milyen sportosabb ," szép" autókat ajánlanátok ebben az árkategóriában?
Nezd kerdezo...van kismillio cikk a neten a w 210-ről!Gyakorlatilag mindehol ekézik,ami nem csoda tekintve hogy az egesz auto egy tipushiba.Nem sorolnek fel mindent mert sok es korrekt leiras van ezekrol.Viszont az szerintem mindent elárul hogy még a nagy tető is képes rajta rohadni.Nyilvan a rozsdásodáson kivul is még kismillio sebből vérzik,de ez tenyleg ugy rohad mint semmi mas a piacon,innentol kezdve meg szerintem el kell engedni.Még ha csak ennyi baja lenne már az is böven sok,hogy gyakorlatilag pár év alatt elporlik alattad!Annak idejen 30eves atrozsdasodas elleni garanciaval hirdettek oket,ahhoz kepest 4-5 éves korukra mar mindenük csipás volt mint egy rossz moszkvicsnak vagy dacianak.A motorokrol meg annyit,hogy a legkisebb dizel a lucas adagolojaval egy legalabb akkora hulladek mint a vw fele 2.5tdi vp44-es adagoloja.A regi iskola dizeljeibol van meg a 2.5/2.9td meg a 300 szivo meg turbos.Ezekben mára kb a világ összes kilometere benne van(kétszer)semmilyen euro normat nem teljesitenek es borzaszto harmatosak kiveve a 300td-t.
A cdi-k jok voltak de mara azokban is ott a csillagaszati kilometer meg tudjuk nagyon jol hogy ha a cr dizelben valami elfossa magát az nem 2 forint megjavitani.
A benzinesek a V6-os M112E32-től hasznalhatoak valamire.Alatta annyira harmatosak,hogy az borzaszto.A 4 hengeres kompresszorosok meg cserébe hogy nem mennek még zabálnak is.
A V8-akbol az 500az aranyközépút.persze csak ha győzöd tankolni.
Az 5 sebesseges automata valtok barmikor letérdelnek ha nem volt bennük rendszeresen cserelve az olaj és/vagy ha ütöd vágod őket.
Egy szó mint 100,csak akkor vegyel(de akkor sem 600-ert) ilyen autót ha ez életed álma és nem fog zavarni hogy mindig lesz valami baja, a vasoxiddal folyamatos harcod lesz,es ha van mindig legalabb felesleges egy milliod amit barmikor rá tudsz locsolni.Sok örömöd mondjuk szerintem akkor sem lesz benne,de legalabb nem fénysebességgel fog teljesen leamortizalodni a szemed láttára.
Értem, köszönöm , hogy kifejtetted...
Sok észérv forog a mercik ellen... Csak azt sajnálom, hogy nagyon szép, és megfogott.
Utolsó... Te ebben az árkategóriában milyen, hasonló , sportos, erős (relativ) szép autót ajánlanál?
Egyáltalán nem a villantás a lényeg... Mint látod , gondolkodom kis franciákban is , szóval egyaltalán nem a márka számít... Csak mivel hosszútávra tervezek a következő kocsimmal számít , hogy egy olyat vegyek, amit szeretek is, és nem sajnálom rá a pénzt...
Számít, hogy olyat válasszak , amihez közel áll a szívem, számít ,hogy komfortos legyen és nem utolsó az sem, hogy tetszen ... Nem másnak, nekem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!