Miért ellenzik a SUV autók népszerűségét?
A SUV-okkal ott kezdődik a probléma, hogy az emberek városba kisautó és szedán, egyterű, kb minden értelmes kategória helyett kezdik megvenni, indokolatlanul, csak mert most "ez a divat". Miközben több hely nincs bennük, mint egy bármilyen másik kocsiban, csak magasabb a felépítmény, roszabb légellenállás esetleg nagyobb tömeg. És persze a 22 collos kerék az kötelező rá kb egy centi peremű gumival. Ergo egy kisautó belső méretű crossovert megveszi az ember, ami a könnyebb beszálláson kívűl nem rendelkezik előnnyel számára, mert nem megy vele roszabb terepen. Egy ugyanakkora belterű másik kocsival szemben a roszabb légellenállás miatt többet is fogyaszt.
Igaz sok mai SUV nem is bírná, mert iszonyatosan nagy felni kb nulla gumival, és elsőkerék hajtás csak, mert a némber nem fogja felárért megvenni a az összkerék hajtásláncú modellt.
Persze a kinézet az meg ízlés kérdése. Pl a Toyota RAV4 igencsak szemrevaló, szerintem a legszebb közülük, és az még meg is állja a helyét terepen azért.
Teljesen felesleges divatból egy akkora bódét cipelni miközben amiatt sírunk hogy kiírtjuk magunkat a Földről.
Értem én hogy az Outlander plug-in nagyon jól fogyaszt a méreteihez képest, de amennyiben nincs arra a méretre szükség esetleg egy Prius, egy Ioniq plug-in jobban fogyasztana.
Én megértem a népszerűségüket. Magasabban ülsz, átlátod a forgalmat, biztonságban érzed magad. Jól pakolható, elfér benne akár három gyermekülés egymás mellett. Nagy csomagtér.
Ugyanakkor nem tetszenek és mindegyik ugyanúgy néz ki. Én egy Volvo sedánnal járok, mert annak autó formája van.
Beviz Elek.
Tudod pont az a baj, hogy mindenki a saját szükségleteiből indul ki.
Nekem a prius nem alternatíva, mert nem tud vontatni. Egyik toyota hibrid sem tud.
Tarthatnék 2 autót, de minek. Kéne egy utazós benga dög, aminek nem gond egy 1 tonnás lakókocsi, meg egy kicsi városi szaladgálós. Ez nem gazdaságos. Nem környezetbarát.
Az outlander phev 2 autó egyben. Villannyal elvisz munkába, hétvégén meg húzza a kuckót. Lehet hogy batárnak tűnik városban, de még mindig kevesebb helyet foglal mint egy nagy és egy kis autó.
Nem vagyok odáig a Q7 méretű batárokért, de nem kell fikázni valakit, mert nagy autóban ül.
#24
Hú öcsém, eljutottál az Outlanderig aztán elborult az agyad? Olvasd már el a mondat második felét is.
Képzeld elolvastam.
Mégis cinkeled a suv tulajokat, közbe nem is tudod van e szükségük ekkora autóra.
Ha nem általánosítanál, nemm is írtál volna semmit.
#26
Ezt magadra vetted, kicsit túltoltad, nyugodj meg.
Miért foglalkoznak vajon ennyien azzal, hogy már milyen autót vesz? Engem spec. baromira nem érdekel, vegyen mindenki olyat, ami tetszik neki és ami belefér a keretbe.
Ami a kategóriára irányuló kritikákat illeti, azoknak egy része jogos: a SUV úgy lett divat, hogy közben kiszorított olyan kategóriákat, amik tényleg praktikusak voltak, pl. az egyterűeket és lassan a kombit is. Pedig pl. családi autónak ezek praktikusabbak. De azt is elfogadom, hogy valaki egy autóban nem a praktikumot keresi, hanem a külcsínt, abban meg jó a crossover.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!