Profi új terepjáró 5 millióig?
Második autóként szeretnénk egy profi telepjárót.
A keret elég komoly összeg, 5 millió forint (hitelre)
Arra gondoltunk, hogy egy Ford EcoSport ,Vw T cross, vagy ha Ti tudtok egyéb jó minőségű autókat amik nagyon jók extrém sárba,iszapba, mindenbe, de ugyanakkor autópályázni is élvezet velük.
Aztán valami odakoppan legjobb esetbe egy véset lesz csak a fényezésben.
Mondjuk azt: az értékvesztés és amortizáció fájdalmasabb így kotta új autónál, mint egy használt 2-3 milliós autónál.
Azok már beágyazódtak az értékükre adott állapotukban.
"És miért kell az új? Ha veszel egy 3-5 éveset, sokkal olcsóbban megkapod"
Ez egy ezer éves urban legend. Én elhiszem, hogy mondjuk 5-10 éve ez igaz volt, de már jó ideje nem.
Egyrészt az olcsóbb, reálisan extrázott és benzines modelleket jellemzően magánemberek veszik, azok pedig nem adják el a pár éves autójukat, vagy ha igen, akkor kicsi árengedménnyel. Meg lehet nézni a pár éves használt Vitarák meg Dusterek árát, annyiért már én is vennék újat.
Esetleg még vannak a 300-400 ezer km-t megfutott céges autók, meg a külföldről behozott, szintén céges autók, amiket visszaterertek 300-ból 100-ra.
A "luxus", agyonextrázott, főleg dízel autóknak van nagy értékvesztésük, nem is véletlenül...
Én se értem mire volt jó kiemelni egy 2020-as kérdést... Főleg mert 5 millióból nem hogy profi új terepjárót, hanem egy alap Daciát sem lehet már kapni.
3 év alatt nem sikerült eldönteni és megvenni?! :O
Így felmentek volna az újautó árak azóta?
3 éve pandémia kellős közepén nem a legokosabb döntés hitelbe menni.
Igen.
Sajnos, ma már egy fapados sanderót sem kapsz 5 misiért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!