Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Profi új terepjáró 5 millióig?

Profi új terepjáró 5 millióig?

Figyelt kérdés

Második autóként szeretnénk egy profi telepjárót.

A keret elég komoly összeg, 5 millió forint (hitelre)

Arra gondoltunk, hogy egy Ford EcoSport ,Vw T cross, vagy ha Ti tudtok egyéb jó minőségű autókat amik nagyon jók extrém sárba,iszapba, mindenbe, de ugyanakkor autópályázni is élvezet velük.


2020. ápr. 24. 18:43
1 2 3 4 5 6
 31/52 anonim ***** válasza:
100%

Nem lenne költséghatékonyabb a quadot kiváltani egy olcsóbb, régebbi terepjáróra (Niva, Duster, Jimny vagy valami egyéb japó gép). Akár papírok nélkül is, ha csak ezen a távon használnád.

Szerintem 2M-ból simán kijöhetne, leszervizelve is. Egy csomó pénzed megmaradna, vagy legalábbis nem kellene hitel.

Én egy ÚJ, csilli villi, főleg hiteles autót sajnálnék komolyabb terepre. De ha mindenképp új kellene és komfortos is legyen, akkor Ránéznék a Ssangyong-okra is. Közhiedelemmel ellentétben elég jó ár/érték aránnyal bírnak és egyáltalán nem rosszak.

2020. ápr. 25. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/52 anonim ***** válasza:
100%

Felező: Az áttételt változtatja (felezi). Tehát amikor 1-esben vagy és bekapcsolod, akkor olyan, mintha "felesben" lenne. Magyarul növeli a kerekekre jutó nyomatékot. (Emiatt van, hogy pl. a Jimny nagyobb nyomatékot tud leadni, a gyengébb motor ellenére)


Az ilyen T-cross, Ecosport, Renegade pont annyira terepjáró, mint az Astra. Szóval, ha azok fel tudnak menni, akkor az Astrád is. Csak az a különbség, hogyha leszaggatod pl. a lökhárítót, akkor egy 20 éves astrára jóval olcsóbb újat szerezni, mint egy 1-2 éves modellre.

2020. ápr. 25. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/52 anonim ***** válasza:

- Ami jó terepre, az semmiképp sem lesz jó autópályára.

- Amiket felsoroltál autók, semmilyen szempontból nem terepjárók, de talán még SUV-nak se mondanám őket. Pontosan ugyan annyira jók terepre, mint egy Fieste, Golf, Polo vagy akármi "sima" autó.

- Kevés az olyan autó, aminek ESETLEG van némi terepjáróképessége és nem totál használhatatlan autópályán és abból a kevésből egyetelen egy van, ami belefér a te keretedbe: a Duster. De egy Duster egy nagy nulla pl. egy Jimnyhez képest, csak hát ezt már nem árulják az EU-ban. Esetleg még talán vannak beragadt készletek, meg keveset futott példányok belőle. (Most nézem használtautón, kajak képesek ezeket 10 milliókért kínálni? Újonnan nem 5-6 misi körül voltak?). El tudsz vele vánszorogni autópályán, de inkább kamion tempóban lesz vele kényelmes.

2020. ápr. 25. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/52 A kérdező kommentje:
Hát nem csak azon a távon, mivel ha vennék egy olyan tepepjárót akkor eladnám az autómat, és azt a pénzt felhasználhatnám pár éven belüli javításokra, cserékre.
2020. ápr. 25. 14:17
 35/52 A kérdező kommentje:
Jimnyt árulják EUban,én láttam egy pár hónapja újat 6-7 milláért benzines motorral.
2020. ápr. 25. 14:20
 36/52 anonim ***** válasza:
Nem árulják. Árulták, pár hónapja kivezették. Max készleten maradt autó lehet.
2020. ápr. 25. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/52 anonim ***** válasza:
50%

Maradjunk annyiba, a pajero, patrol, hilux és egyéb még olyan felhasználásra lett feltalálva.

A Jimny is használható, de ahhoz képest sokkal korlátozottabban.

Jó tudni a terep felhasználás módját is.

Nem mindegy, hogy egy vadőr furikázik fel alá, vagy nehéz terep plusz cuccok terhelés blabla.

Előbbire a Jimny tökély, másikra mondjuk egy Outlander vagy Patrol alá nem adnék.


Gondolkodtam új autóban én is, de már akkor is 8-10 milliónál indultak újan.


Aztán automata nyomatékosztó és a többi még felár blabla.

Inkább egy 2007-es akkor ~ 10 éves Pajeroba beültem, 2.4 millióért.


Lógott a futóműben néhány dolog és egy turbófelújítást kért.

Inkább átmentem rajta konkrétan 500 ezer forintért.

Új turbó, a futóműben mindent cseréltettem, kapott új merevítőt, fékeket előre hátra, alvázvédőt meg egy két dolgot.

Lényegében ~200-ból megtehettem volna ahol véres, de inkább átmentünk rajta.

Azóta egy hálás autóm van, városba se érdekel, hogy 13 liter gázolajat zabál, komfortos ahhoz képest bazira.


Nem bántam meg, hogy ~3 millió forintért vettem egy munkába (nehéz terepfeladatra) és ingázni akár nyaralni is 100 százalékban alkalmas autót.

A szerelő srác is megmondta, amit terepen használnak hiába szalonból lett kihozva, néhány ütés után ugyanúgy rá kell nézni, nincs kevesebbszer szervízben mint egy 10-12 éves darab.


Ó, egy dolog romlott el benne: a lábtérvilágítás utas oldalt.

2020. ápr. 25. 15:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/52 anonim ***** válasza:
100%
Mint már írtuk páran, ilyesmi helyre újonnan, ennyi pénzből a Dacia Duster lehet a legjobb választás. Ráraksz egy ballonosabb gumit, esetleg felfüggesztést módosítod, és kb bárhol elmegy, ahol ép ésszel el akarnál menni. Azzal autópálya is vállalható.
2020. ápr. 25. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/52 anonim ***** válasza:

Itt van néhány videó is, ha esetleg kételkednél :)


[link]


[link]

2020. ápr. 25. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/52 A kérdező kommentje:

Nagyon jó! Hát ha ilyen utakon elmegy a Duster, akkor az enyémnél is el fog!


Várok továbbá is beszámolókat, aki meg szeretné osztani a véleményét valami terepjáróról itt, jár értük zöld pacsi.

2020. ápr. 25. 17:42
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!