Épített terepjáró futómű?
Figyelt kérdés
A versenyre épített terepjáróknál elöl a merev híd a jobb vagy a független felfüggesztés? Mindenki mást mond, van aki szerint a merev első híd az előnyös a versenyen, van aki szerint nem jó, mert nehezen irányítható az autó. Mi lehet az előnye az első merev hídnak?2020. márc. 30. 22:01
1/4 D. Brasco válasza:
Mint millio mas dolognal itt sincs olyan hogy egyik jobb mint a masik.......mindkettőnek van elonye meg hatranya......el kell dönteni azok alapjan kinek melyik felel meg jobban es azt kell alkalmazni!
2/4 A kérdező kommentje:
Részleteznéd kicsit, hogy verseny során melyiknek milyen előnye van?
2020. márc. 30. 22:10
3/4 veterán vas válasza:
Lehetne alapos választ adni, ha tudnák, hogy pontosan milyen verseny-tipusról van szó.
Az, hogy "terepre" elég tág fogalom.
4/4 D. Brasco válasza:
Nagy általánosságokban
Merevhíd:borzasztó primitív és massziv szerkezet cserébe nem független a kerekek mozgása
Független sok lengőkaros felfüggesztés:sokkal jobb futoműgeomatrie tekintve hogy a kerekek egymastol.függetlenül mozoghatnak,cserébe sokkal sérülékenyebb..
Ezek igy kb a legalapabb dolgok,ezen kivul van még más is nyilván,de kb a felsoroltak alapjan szoktak valasztani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!