Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért jó a nagy lóerő ha...

SIDLER22 kérdése:

Miért jó a nagy lóerő ha úgyis elkapar az autó?

Figyelt kérdés
Ha mondjuk van egy 4-500 lóerős autóm és a váltó bármelyik fokozatában le akarom adni a legnagyobb nyomatékot (vagyis felpörgetem turbótöltésig vagy ilyesmi) és elkapar a kerék akkor mire jó az a nagy lóerő? Effektíven úgysem tudom kihasználni azt a teljesítményt mert bármilyen fokozatban is van a kerék el fog kaparni.

2020. ápr. 12. 08:49
1 2 3 4 5
 11/41 anonim ***** válasza:
100%

Amit te nem latsz meg nem ertesz, az az, hogy milyen gumi es futomu van ez ala az auto ala szerelve ami a 400 loerot is megbizhatoan az utra kozvetiti. Lattal mar F1-es autot, a maga 800-1000 loerejevel, ami megse kapart meg, ugye? Cserebe 150-rol 250-re gyorsul ugy, mint az atlag utcai auto 15-rol 25-re.


Utcai hasznalatra valoban teljesen felesleges a 150-200 loero is, atlagjozsi atlagtoyotaja 100 loerovel is boven a napi kozlekedesre hasznalhato kategoriaban van. Nemetorszagi autopalyazashoz van nemi ertelme, vagy ha valaki versenyezni jar (palyara), de egyebkent ertelmetlen.

2020. ápr. 12. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/41 anonim ***** válasza:
Hú ha.
2020. ápr. 12. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/41 A kérdező kommentje:
De most a kanyarodás hogy jön ide? Ha egy 1000 lóerős autó nem kapar el az azt jelenti, hogy nincs lepadlózva. Ha nincs lepadlózva akkor nincs leadva az 1000 lóerő se. Tehát megint ugyanott tartunk, hogy semmi értelme.
2020. ápr. 12. 09:51
 14/41 A kérdező kommentje:
Na én most átlag autókról beszéltem nem a Forma 1-es autókról. Egy utcai szélességű kerékre és futóműre tsznek 800-900 lovat, de minek?
2020. ápr. 12. 09:53
 15/41 anonim ***** válasza:
100%
Főnök baj van a toronyban 44!4!4!!4!4
2020. ápr. 12. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/41 A kérdező kommentje:
#10-es: Vadonat új Continental gumi volt rajta.
2020. ápr. 12. 10:00
 17/41 anonim ***** válasza:
100%
Te tényleg sötét vagy ehhez a témához. Egy autó nem akkor adja le a maximális teljesítményét, ha padlóig taposod a gázpedált. Nézz meg egy profi versenypilótát. Az ezer lóerős autóval is el tud úgy indulni, hogy nem pörögnek ki a kerekek. A világ összes autója kipörög, ha padlógáznál leugrasz a kuplungról, legyen az 50 vagy 500 lóerős. Ekkora teljesítményhez már kell tudás is, hogy pontosan milyen fordulatról indulj, mekkora gázzal, hogy engedd fel a kuplungot, mikor válts el, stb. Nem elég utcai menőmanónak érezni magad, aki csak a padlógázt és füstölgő gumikat ismeri.
2020. ápr. 12. 10:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/41 anonim ***** válasza:
100%
A vezetés nem abból áll, hogy álló helyzetből padlógázon leugrik valaki a kuplungról
2020. ápr. 12. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/41 anonim ***** válasza:
78%
Nem értem mi értelme van kérdést feltenned, ha kizárólag a te véleményedett alátámasztó választ fogadnál. Ha jönne. De mivel baromság, így nem jön. Ennél értelmesebb dolgokkal is eltölthetnéd az időd, főleg ha már sikerült az a hatalmas mértékű teljesítményt abszolválnod, hogy leérettségiztél.
2020. ápr. 12. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/41 A kérdező kommentje:
De most megint miről beszéltek? A padlógázt nem azért mondom mert ez a mániám hanem mert tudtommal a maxi nyomatékot akkor tudja leadni mert akkor kapja a legtöbb üzemanyagot. Ha nem kapja a legtöbb üzemanyagot akkor nem is fogja leadni a maximális nyomatékot mert nem kap kaját. Ebbe mit nem lehet érteni? És azt is tudom, hogy minden autót el lehet kapartatni. Az én 50 lóerős Swiftemet is el tudom kapartatni egyesbe. De a 150 lovas BMW-t meg kettesbe is. Ezt a folyamatot továbbszoroztam nagyobb sebességre és nagyobb lóerőre és egyértelmű, hogy nagyon magas lóerőnél ugyanúgy el fog kaparni az autó. Igen igen tudom. Ha a nyomaték mondjuk 4500-nál adódik le és ezt túlléped mondjuk 5-ösbe 200-nál akkor már nem fog elkaparni. Ezzel mintegy 10%-al jobban tudsz gyorsulni 200-ról 250-re ami aztán nagyon nagy dolog ahhoz képest, hogy van 2-300 lóerő különbség.
2020. ápr. 12. 10:13
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!