A férfiak miért kegyetlenek az autókkal?
#20: Vezesd már le konkrét számokkal ezt.
100 km-en van két lámpa ahol kell 1-1 percet (60 sec) várakozni, az mennyiben is növeli meg a fogyasztást, mert nem bő fél literrel azt aláírhatjuk...
#21, nem a sztrádai közlekedésről beszélek, hanem a városiról. És ott nem 1-2 lámpa van, hanem legalább 6. Ja, és az itteni lámpáknál nem ritka az 5 perces várakozási idő se. Hogy honnét tudom? Mértem stopperrel a kerékpárom kilométeróráján. Az átlag idő 4 perc, és mint mondtam, minden irányban piros volt a lámpa.
Ha csak 1-1 percet kéne várakozni, én is azt mondanám, hogy fölösleges a start-stop, de sajnos nem így van.
Na, de akkor jöjjön a matek. Tegyük fel, hogy csak a piroslámpáknál elpöfögtetsz napi 320 forintot, és ez még egy nagyon optimista becslés volt. Éves szinten ez 116 ezer forintnál is nagyobb összeget jelent, feltételezve, hogy minden nap használod az autót. Ha hétvégéken nem, akkor nyilván kevesebb, de százezer forint alá akkor sem fog menni.
Persze akinek százezer forint az aprópénz, az nyugodtan pocsékolhatja, ahol van pénz szarásig.
Kérdező, akkor a mobilodat se kapcsolod be soha, mert azt hiszed fáj neki?!
Hiszen akkor előbb-utóbb lemerül az akku, aztán meg töltheted. Az akku csak bizonyos számú töltés-kisütést bír ki. Tehát ha be van kapcsolva a mobilod, akkor azzal kvázi szép lassan megölöd ezzel a logikával.
Kérdező:
Kérlek mutasd meg egy motorvezérlő panelen, hogy melyik IC-ben van az autó fájdalomköszpontja, sőt, ha jobban értesz hozzá, a memória melyik címén hány bájton tárolja a fájdalom értékét?
Négy irány piros:
Ilyen nincs, és nem is láthatta, aki írta. Csak a saját lámpáját láthatta, és a keresztező irányból azt, amelyikhez közelebb állt. A szemközti lámpát biztos nem látta. Az fel sem merült benne, hogy az irányokat nem telezölddel engedik el, hogy a balra kanyarodók és a szemből egyenesen jövők ne keveredjenek érdekes helyzetekbe, hanem a balra kanyarodók külön zöldet kapnak.
Vagy a szemközti párhuzamos irányok nem egyszerre vannak elengedve, hanem a négyfelől érkezőket egyenként engedik el telezölddel. Mindkét megoldás működik, de egyikre sem lehet teljes rálátása annak, aki az egyik lámpánál áll.
Fogyasztás: egy üzemmeleg átlagos Otto-motor (1.0 - 1.5 városi kisautó) alapjáraton óránként fél litert fogyaszt.
Percenként 8,5 milliliter fogy várakozás közben, ebből nehezen jön össze akkora túlfogyasztás. Már egy kövérebb majd én megmutatom" kigyorsítás többet megeszik mint egy perc várakozás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!