A férfiak miért kegyetlenek az autókkal?
Az autók élettelen tárgyak, nem élőlények. Szóval ez nem kegyetlenség, csak egyszerűen butaság.
De egyébként ez nem korlátozódik férfiakra. Nőktől is látom sokzor, hogy pl. nagy gázzal+csúsztatott kuplunggal indulnak el. Feleslegesen indítják be és mennek vele 1 km-eket. Feleslegesen magas vagy épp túl alacsony fordulatszámon pörgetik a motort, stb.
Kegyetlenség szó jelentése
kegyetlenség (főnév
1. cselekedetek, amelyek fájdalmat okoznak egy személynek vagy állatnak.
Én kérek elnézést, hogy megy a klíma 35 fokban, ha araszol a sor...
Megsúgom ha jár álló helyben a motor, az nem kegyetlenség, semmi baja nem lesz tőle az autónak...
"Szerintem szegény motornak is fáj, ha egy helyben kell járnia."
Szerintem meg totálisan téves elképzeléseid vannak a világról. Gondolom túl sok Verdákat néztél.
Az autó egy gép, aminek nincsen se tudata, se érzései. Ha a tulajdonos rosszul használja, akkor a tulajdona előbb tönkremegy és ennyi. Teljesen más egy ló, amivel ha rosszul bánik, azzal szenvedést, fájdalmat okoz és a BTK szerint is bűncselekmény.
Azért ne általánosíts! Hidd el van kivétel!
A parkolós céltalan ökörködésnek én se látom értelmét. Semmilyen mechanikus alkatrésznek nem tesz jót, csak kopik feleslegesen. Ugyan ez a helyzet a gumikkal. A céltalanul elégetett üzemanyag sem a környezetnek, sem az egészségnek, sem a delikvens saját pénztárcájának nem használ. Személy szerint soha nem unatkoztam még annyira, hogy csak úgy poénból elmenjek egy pakolóba motort bőgetni, gumit csikorogtatni. Sőt, egyszer voltam vezetéstechnikai tréningen az akkor fél éves autómmal, szinte vadonat új gyári szerelésű gumikkal. A sok csúszkálás, pörgés után a nap végére szemmel láthatóan meg lettek "rágva" a gumijaim. Látszott, ahogy a gumi éléből apró gumidarabkák szakadtak ki. Hát nem esett jól, mert nem keveset dolgoztam azért az autóért, gumiért...
Az egyhelyben járatástól semmi baja nem lesz az autónak. Van kenése, hűtése. Viszont azt megsúgom, mert ezek szerint soha nem voltál még az autó mellett műszaki vizsgán, hogy ott is álló helyzetben padlóig nyomják a gázt és tiltásig forgatják a motort. Környezetvédelmi vizsgálaton egymás után három ilyen mérést is végeznek. És nem fáj a motornak. Ha ennyit nem bírna ki 2 évente és egy métert nem mernék vele menni. Abban viszont igazad van, hogy műszaki vizsgán a vizsgabiztosok, akikkel eddig találkoztam és padlózták tiltásig az autómat álló helyzetben, kivétel nélkül férfiak voltak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!