Ti megtartanátok a babát az alábbiak alapján?
Figyelt kérdés
A párommal bár védekeztünk, mégis megtörtént a “baj”, egy olyan élethelyzetben amely bár nem tragikus, de saját erőből nem tudnék eltartani egy babát. 21 éves vagyok, a fővárosban járok egyetemre, de vidéken lakom. Párom szintén egy másik városban, saját lakásunk nincs, és mivel diák vagyok keresettel nem rendelkezem. Mindkettőnk szülei támogatnának, de nagyon kilátástalannak látom. Ti mit mondanátok?2020. jan. 4. 15:56
41/48 A kérdező kommentje:
...lesz baba :)
2020. jan. 20. 20:20
43/48 anonim válasza:
Ez igen, lakás, munka és kereken 0 Ft bevétellel anyuciék nyakára szülni....
Nagy karrier.
44/48 A kérdező kommentje:
Nem szeretnék magyarázkodni senkinek, köszönöm szépen a véleményeket/segítő hozzászólásokat, természetesen születtek előrelépések és fejlemények a dologban, ami alapján hoztam/tuk meg ezt a döntést.
2020. jan. 20. 22:31
45/48 anonim válasza:
Van olyan koleganom, aki 17evesen szult. Segitseggel persze de lett karrierje, diplomazott, vezeto pozicioban dolgozik, csaladja van, minden szuper. A kerdezo eleg intellingensnek tunik. Menni fog neki
46/48 anonim válasza:
Kedves! Nagy örömet okoz, hogy az életet választottad a gyermeked részére. Szeretnék felajánlani a számodra babaholmikat,felszerelést a kezdéshez és egy pénzösszeget személyesen átadni. Ha örömmel fogadod ezeket kérlek irj az alapitványunk emailjére,elég ,ha a telefonszámodat irod meg. valasszukazeletet.hu/kapcsolat szeretettel Görgey Zsuzsanna
47/48 anonim válasza:
Kedves Kérdező! :) Ez nagyszerű! Gratulálok! Sok boldogságot és jó babavárást kívánok Nektek! :)
48/48 A kérdező kommentje: