A férjemnek van egy 16 éves lánya. Én olyan tanácstalan vagyok, ezért kérném ki a véleményeteket, hogy normális, ha nagyon kirívóan öltözködik, bárhova megy?

14!
Mi volt benne a jó,hogy minden fiú téged nézett? Vagyis a "testrészeidet"? Élvezetet nyújtott neked?
Csak mert én sosem értettem,mi ebben a jó. Sosem öltöztem kihívóan.
Ja,én is családanya vagyok 😅. És úgy érzem, nem vesztettem semmit.
Én inkább az olyan lányokat sajnálom, akik így akarnak érvényesülni. Egy részükön 20 éves korukig végigmegy a fél város. Mire jó ez? De tényleg...
Ismétlem, egy részükön!

20 éve voltam tini. Az akkori divat a csípőgatya volt, kilógó tangákkal, bátrabbaknak haspólóval. Vagy éppen miniszoknya sportcipővel... "Divatoltam" én is annak ellenére, hogy a szüleim/nagyszüleim állandóan kifejezték, hogy ez gáz. Legyintettem, hogy ők ezt nem érthetik. Mai fejjel én is azt mondom ez ízléstelen és gáz és jobb esetben majd ez a lány is megtanulja. Mérnök vagyok, férjnél vagyok, van két gyerekem, nem egy útszéli lett belőlem attól függetlenül, hogy kb. úgy néztem ki néha tiniként.
Szerintem hátulról érdemes közelíteni. Néha hangot lehet adni annak, hogy biztos ez-e a megfelelő öltözet, de szerintem ezzel nem fogsz célt érni. Nem az a cél, hogy le legyen dominálva (márpedig így nem léphetsz ki a házból), hanem hogy ráérezzen az ebből fakadó esetleges veszélyekre és szépen lassan kialakuljon egy ízléses stílusa. Kellő megengedéssel, de terelgetve. Ma már sosem vennék fel miniszoknyát, attól meg rosszul vagyok, ha a bugyi kilóg a nadrág felett. Soha nem öltöznék így, néha már az is zavar, ha a vállam kilóg, pedig nincs takargatni valóm, csak átalakult az ízlésem.
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy az itteni válaszok ellenére közel sem borítékolható, hogy minden divatoló tiniből prosti lesz.... nem is értem.

Én kicsit magamba néznék...
A 16 éves tini viselkedését erősen befolyásolja az is, hogy az apja egy olyan nővel van, aki nem lehetne korban az anyja, max a nővére... Hopp.