Bejártok a iskolába fogadóórára?
Sajnálom, de nem érted.
Egyszerűen nincs egy szinten egy valóban figyelemzavaros gyerek problémája a tiéd problémájával. Egy valóban figyelemzavaros gyermeknek az iskolai elégséges a tét, nem pedig a 4-es vagy 5-ös lesz a dolgozat. Hihetetlen, hogy nem érted a kettő közti különbséget.
Egyáltalán SNI-s a tiéd? Mi a kódotok?
Tudod a tiéd csak egy feladatot hagy ki, de az én gyerekem kezdetben végigülte a dolgozatírást anélkül, hogy egy sort is írt volna. Pedig tudta volna a válaszokat, és nem biztos, hogy csak kettesre.
Nem, nem értelmileg sérült. Tudod, ha tényleg értenék az egyes válaszolók, és SNI közelében lettetek volna VALAHA, akkor nem hívnátok szellemi fogyatékosnak. Ez rendkívül lenéző és sértő.
Örüljetek, hogy nektek nem a kettesért kell küzdeni.
"Ácsi!Itt nem arról volt,szó,hogy még órán szólnak,hanem,hogy javítás után,már kiosztáskor pótoltatnak a gyerekkel feladatot."
Mint írtam, "volt példa arra is". Ebből én nem azt szűrném, le, hogy ez így működik, csak hogy előfordult már. Másodikban. Jajj, máglyára velünk!
(Ó, magatartászavaros is a gyerekem :D Csak hogy lásd, azt is lehet kezelni integráló suliban :P)
Ne keverd már a szezont a fazonnal. Az sni nem egyenlő a magatartászavarral. Az enyém pl. órán elül, tisztelettudó, senkit nem zavar. És 127-es IQ-val éjjel-nappal tanul a négyesért. Mert ő nem adta fel, mint a legtöbb gyerek, mondván, nekem ez úgysem sikerül. Én is nagyon sokat tanulok vele itthon.
És igen, F90, figyelemzavar kódja van. Nagyon súlyos, pl. nyelvtanból fel is akarták menteni, nem engedtem, mert tanulja meg, a munkahelyen senki nem nézi majd el neki a helyesírási hibákat, mondván, hogy sni-s.
És továbbra is azt gondolom, hogy joga van integrált iskolába járni, ugyanúgy, mint annak a gyereknek, akinek a szülei alkoholisták, és folyton balhé van otthon, emiatt a gyerek kezelhetetlen az iskolában. De neki nincs kódja, szóval nem probléma, járhat oda? A diszlexiás meg nem járhat?
Csak az sni-s gyerekekre néztek így, aztán a leghalványabb fogalmatok sincs az egészről. Van az osztáyban pl. hallássérült kisgyerek, aki hallókészülékkel sni-s. Senkit a világon nem zavar, hogy ott van.
Speciális iskola kellene? Lehet, hogy igen. De nincs, és ez nem a gyerek, és nem is a szülők hibája, szóval el kéne már fogadni, hogy a közösség nem homogén, és vannak ilyen, meg vannak olyan gyerekek. Nem arra kell tanítani a gyerekeket, hogy utáljuk már ki az osztályból azt a gyereket, mert neki hallókészüléke van, és mégis mit képzel, hogy ide mert jönni?!
Az én SNI-s fiamnak is F90 a kód. Nulla magatartászavarral.
#14, #17, #20, #31 voltam.
Kedvesnek nem nevezhező hozzászóló.
Az integrált iskolarendszernek pont ez a lényege, hogy azok a gyerekek akik beilleszthetőek a társadalomba, be tudjanak illeszkedni. Ezzel a többi gyerek is tanul pl. elfogadást és megértést, látszik te ezeket nem tanultad.
Fiam súlyos idegrendszeri és szociális éretlenséggel küzd. Nem tudja kontrollálni se a pozitív se a negatív érzelmeitm nehezen tud várni. Emelett kiemelkedő iqja van, könnyen tanul, szinte bármit. Azért kéne egy életre elásnunk, mert ilyen gondja van? Nem hiszem. Szerencsére neki csodás osztályfőnöke és nagy részt jó tanárai vannak. Szerencsére nálunk nincsenek ilyen diszkriminatív szülőkm mint Te.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!