Bejártok a iskolába fogadóórára?
Na látod, ez a fő probléma.
Az én gyerekemnek elég sok tanulási problémája van sajnos. És pont az ötösök miatt sosem kerültem sorra fogadóórán, mert muszáj volt megbeszélni, hogy miért nem csillagos ötös volt az a rohadt környezet dolgozat. Hogy mindenki hallja. Mi a fenének megnézni a dolgozatokat, most komolyan????
Nem elég a saját szemeddel látnod, hogy jól megy a gyereknek a tanulás? Ez valami fétis, hogy szereted hallani? Én is szeretném hallani, de nem a nyomorult, tanulási-magatartási nehézségekkel küzdők kárára. Beszélj meg külön időpontot.
Vagy már csak a végén jutottam szóhoz, amikor a pedagógus is fáradt volt, semmi értelme nincs.
Nem baj, van elég szabadságom, hogy külön időpontban, külön kérvényezve kérjek időpontot. Ja, nem.
#14!
Ha hiszed, ha nem, az én kitűnő tanuló gyerekemnek is van tanulási problémája. nem is kevés. És magatartásproblémája, és még legalább 5 egyéb hasonló gondja. És pontosan ezért fontos egy ötös tanulónál is a pedagógussal való kapcsolattartás, hogy meg tudjuk oldani, beszélni, hogy a gyerekem címkézése nélkül miért úgy néz ki az írása, ahogy és miért hagy teljes ki feladatokat a felmérőben, és miért nem reagál gyakran arra, ha a tanítónéni beszél hozzá órán...
És igen, ő ötös, tehát szerinted semmi keresnivalóm nincs fogadó órán.
Köszönöm.
Ha ennyi problémája van, hogyan lehet mégis, hogy ötös? Ez számomra iszonyatosan hihetetlen.
Ha kihagy egy komplett feladatot a felmérőben, hogyan kapott rá mégis ötöst?
Az én fiam rendszeresen kihagy, max 2-3 a jegy.
Nem reagál órán a tanítónénire? Akkor mégis hogyan tudja kitűnőre elsajátítani a tananyagot?
2 kezemet összetenném, ha így lenne nálunk :(
Ne haragudj, de nem hiszek neked.
Úgy ötös, hogy rendkívül okos, jó tanuló. Figyelemzavaros. Megbeszétük a pedagógusokkal. Amikor beadja a felmérőt, az az első, hogy ránéznek és összeszámolják, megvan-e az összes feladat. Ha nincs meg, akkor azonnal visszaadják neki. Volt arra is példa, hogy a felmérő kiosztásakor "kellett" bepótolnia a kihagyott feladatot. A lap alján vagy szélén lévők gyakran elsikkadnak.
De ez pl nem menne, ha nem tartanám velük rendszeresen a kapcsolatot.
Mindent megjegyez, amit órán hall. Csak éppen valahol máshol jár közben fejben. Szintén a figyelemzavar miatt van. Ez is csak megbeszélés kérdése. Ilyenkor odamegy, megérinti a fejét vagy vállát a tanító és azonnal "visszatér" órára.
Szóval higgyétek el, az ötös sem mindig problémamentes. És hiába nincs mit beszélni a tanulmányi eredményről (és szid anyuka, aki miattam vár, bár jellemzően a rossz tanulók szülei nagyon kis részben jelennek meg fogadó órán, hacsak nem hívják őket direkt), az kő kemény közös meló, ahogy eljutunk odáig. Hármunk melója. A gyereké, a tanítóé és az enyém.
Teljesen igazad van #19.
Az én gyerekem SNI-s, integrált suliba jár, a fenti kedvezményeket mindet megkapja, és még így is csak hármas-négyes tanuló.
Egyszerűen hihetetlen a kitűnőség ilyen problémák mellett.
Van ilyen szülő nálunk is, ott az van, hogy a szülő minden VÉLT problémát felnagyít. Ha nem járna be a tanárhoz, akkor mondjuk négyes tanuló lenne a gyerek, amivel nem lenne semmi probléma. De nem bírja elviselni, ha nem ötös minden. Mert akkor nem lehetne dicsekedni különféle platformokon. Ő a leghangosabb, és ahogy írta a #19, "benyalni" megy a tanárhoz.
Hát elárulom, #18, ha én nem járnék fogadóórára, a gyermekem MEGBUKNA. Szóval vitázhatsz velem, neked mennyire fontos az az átkozott fogadóóra a kitűnő gyerekeddel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!