Ti hogy reagáltatok volna a helyemben? Nem tudok megnyugodni! Hogy mondhat ilyeneket?! Semmi köze nincs hozzá!
Most utólag már késő leüvölteni a fejét, de az a minimum, hogy panaszt teszel. Ő a tulaj, vagy csak egy alkalmazott?
Szépen besétálsz és elkéred a panaszkönyvet. Leírod, hogy mi történt hogy személyes bocsánatkérést vársz el az eladótól. Akit természetesen fegyelmivel rúgnak ki utána.
Ha nem történik semmi, akkor szépen fel lehet jelenteni a boltot mindenért - munkaügyi központ, hogy betartják-e a szabályokat, NAV, ÁNTSZ, stb.
Utálom a bosszút és az alattomos feljelentéseket, de nálam ez lenne az a határ, amikor BÁRMIT megteszek azért, hogy ha nem hason csúszva kérnek bocsánatot, akkor ott tegyek keresztbe, ahol tudok. És ha nemrég nyílt a bolt, akkor szépen körbe lehet járni az ismerősöket és elmesélni mi volt. Persze ezt jelezd a tulaj felé is, hogy mindenkit tájékoztatsz a paraszt alkalmazottjáról.
Ezt valahogy nem tudom elhinni. OKé, egy beszólás még hihető lenne, de egy ilyen kis monológot biggyesztett neked az eladó? Ha ez igaz, akkor valószínűleg elmebeteg volt az eladónő, mert ilyet normális ember nem mond, főleg nem ismeretlennek. És főleg, hogy eladóként nem szólogathat be a vásárlónak.
Ha tényleg így történt én nem álltam volna meg hogy ne csináljak botrányt. Szólj a főnökének, hogy nézzen rá az alkalmazottjára, mert orvosra van szüksége.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!