Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Egyéb kérdések » Harmadikos gyerekkel mennyit...

Harmadikos gyerekkel mennyit tanultok otthon?

Figyelt kérdés
Mennyi házi feladatot kapnak, és mennyi tanulnivalót hoz haza a gyerek?
2021. nov. 19. 21:56
 1/10 anonim ***** válasza:
85%
Semennyit
2021. nov. 19. 23:26
 2/10 anonim ***** válasza:
87%
Ellenőrzöm minden este a háziját, de Ő jellemzően megcsinálja a napköziben, általában hibátlanul, tehát javítani sem sűrűn kell. A szerdai nap a hosszú napja, akkor a logopédia miatt nem tud a napköziben maradni, olyankor este megcsinálja a leckéjét, én pedig ellenőrzöm. A dolgozatokra szoktam tanulgatni Vele, de alapvetően jól fog az agya, az órákon 90 százalékban meg is tanulja az anyagot. Egy valami van, amit szinte minden nap picit előveszünk (a másnapi órarendtől függetlenül), ez pedig az angol. Nyelvtanár vagyok, nagyon fontosnak tartom a nyelvet, hál' istennek a fiam kedvenc tantárgya, azt minden nap picit átismételjük.
2021. nov. 20. 00:20
 3/10 anonim ***** válasza:
100%
Semmit
2021. nov. 20. 06:04
 4/10 anonim ***** válasza:
Semennyit és nem kapnak házit.
2021. nov. 20. 09:32
 5/10 anonim ***** válasza:

A mi osztályunk 3.-nan is sok leckét kapott, mivel a napközi csak max 30-40 perc, ezért otthonra is maradt bőven.

Angol kéttannyelvű a suli, de nem az angol miatt volt a többlet lecke, mert azt általában a suliban sikerült megtanulni, illetve abból leckét se kaptak még tavaly.

De így is sokszor még fél5-5 órától este fél hétig a leckét csináltattam vele. :-( Nem normális dolog, de állítólag nincs sok lecke. (Nálunk nyáron két olvasónaplót is kellett csinálni és őszi szünetben is feladtak 9 fejezetet a mostani kötelező olvasmányból.)

2021. nov. 20. 21:15
 6/10 anonim ***** válasza:
5-ös, ez már kegyetlenség.
2021. nov. 21. 09:32
 7/10 anonim ***** válasza:
5ös és minek járatod ilyen helyre?
2021. nov. 21. 16:18
 8/10 anonim ***** válasza: